تازہ ترین

ملک میں معاشی استحکام کیلئےاصلاحاتی ایجنڈےپرگامزن ہیں، محمد اورنگزیب

واشنگٹن: وزیرخزانہ محمد اورنگزیب کا کہنا ہے کہ ملک...

کچے کے ڈاکوؤں کو اسلحہ فراہم کرنیوالے 3 پولیس افسران سمیت 7 گرفتار

کراچی : پولیس موبائل میں جدید اسلحہ سندھ اسمگل...

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

گوگل کی مقبول ترین ایپ کل سے بند کردی جائے گی

معروف امریکی ٹیکنالوجی کمپنی گوگل نے سیکڑوں ملین سے زائد ڈاؤن لوڈ کی گئی ایپلی کیشن کو ختم کرنے کا فیصلہ کرلیا، جس کا عندیہ گزشتہ سال دیا گیا تھا۔

عام طور پر اکثر گوگل کی جانب سے اپ ڈیٹس کا سلسلہ جاری رہتا ہے، تاہم اب گوگل نے اپنی ایک اہم ایپ کو بند کرنے کا اعلان کیا ہے۔

غیر ملکی ویب سائٹ لائیومنٹ ڈاٹ کام کی رپورٹ کے مطابق 500ملین سے زیادہ ڈاؤن لوڈز والی گوگل پوڈ کاسٹ ایپ کل مورخہ 2 اپریل کو امریکہ میں بند ہونے جارہی ہے، پوڈ کاسٹ کئی پلیٹ فارمز پر دلچسپ اور معروف سمجھا جاتا ہے۔

Google Podcasts

گوگل نے صارفین سے اپنے ڈیٹا کو یوٹیوب میوزک یا کسی اور سروس پر منتقل کرنے پر زور دیا ہے، پوڈ کاسٹ اب بھی ڈاؤن لوڈ کیے جاسکتے ہیں لیکن شٹ ڈاؤن کی تاریخ کے بعد اسٹریم نہیں کیے جاسکتے۔

رپورٹ کے مطابق گوگل کی جانب سے یہ خیال سامنے آیا ہے کہ کاروبار کے لیے الگ ایپ بنانے کے بجائے موجودہ ایپس میں ہی اسے شامل کرلیا جائے۔

اس صورتحال کو دیکھتے ہوئے گوگل نے گوگل پوڈ کاسٹ کو بند کرنے کے ساتھ ساتھ ہار نہیں مانی بلکہ پوڈ کاسٹ کے آئیڈیا کو ایک اور پلیٹ فارم یوٹیوب میوزک پر شفٹ کردیا ہے۔

Music

کمپنی اپنے تمام ریسورسز دو ایپس کے بجائے ایک ایپ پر لگانے کا ارادہ رکھتی ہے، یعنی یوٹیوب میوزک پر۔

گوگل کی جانب سے گزشتہ سال ستمبر میں ایپ بند کرنے کا عندیہ دیا گیا تھا، ساتھ ہی گوگل کی جانب سے صارفین سے کہا جا رہا ہے کہ یوٹیوب میوزک کی سروس حاصل کرنے کے لیے صارفین کو پیسے دینے پڑیں گے۔

اگر صارفین کو پوڈ کاسٹ تک حصول چاہیے تو انہیں 2 اپریل سے انویسٹ کرنا پڑے گا تاہم گوگل کی جانب سے فی الحال یہ اقدام امریکی صارفین کے لیے اٹھایا گیا ہے۔

گوگل کا کہنا ہے کہ صارفین چاہیں تو پوڈ کاسٹ ڈیٹا کو یوٹیوب میوزک ایپ پر شفٹ کر سکتے ہیں یا پھر کوئی دیگر پوڈ کاسٹ کا انتخاب بھی کرسکتے ہیں۔

shutting down

پوڈ کاسٹ کو ٹرانسفر کا طریقہ

سب سے پہلے گوگل پوڈکاسٹ ایپ کو اوپن کریں۔ اس کے بعد ایکسپورٹ سبسکرپشنز کے آپشن پر کلک کریں۔

تیسرے اسٹیپ کے طور پر ایکسپورٹ انڈر ایکسپورٹ ٹو یوٹیوب میوزک پر کلک کریں اور پھر ٹرانسفر ٹو یوٹیوب میوزک ایپ پر کلک کریں۔

Comments

- Advertisement -