The news is by your side.

Advertisement

یقین ہے فضل الرحمان ٹکراؤ والی سیاست میں نہیں جائیں گے، گورنر پنجاب

لاہور : گورنر پنجاب چوہدری سرور نے کہا ہے کہ یقین ہے فضل الرحمان ٹکراؤ والی سیاست میں نہیں جائیں گے، امید ہے مذاکرات کے ذریعے ہی مسئلہ حل ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق گورنر پنجاب چوہدری سرور نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا مولانافضل الرحمان کیساتھ مذاکرات کر رہےہیں اور مذاکرات کامیاب ہوں گے، امید ہے ٹکراؤ والی سیاست نہیں ہوگی، سیاست دانوں کے بیانات ہمیشہ سخت ہوتے ہیں لیکن معاملات مذاکرات کے ذریعے ہی حل ہوتے ہیں۔

گورنرپنجاب کا کہنا تھا کہ یقین ہے فضل الرحمان ٹکراؤوالی سیاست میں نہیں جائیں گے ، علماسے اپیل ہے ایک وفد بنا کر مولانا سے بات کرنےجائیں اور اس مشکل وقت میں اپنا کردار ادا کریں۔

چوہدری سرور نے کہا پہلے بھی نہیں کہا کہ دھرنا ناجائز ہے نا اب کہتے ہیں ، دھرنے کو ناجائز نہیں کہا بلکہ یہ کہا ہے دھرنے کا وقت درست نہیں ، کراچی سے اسلام آباد کوئی رکاوٹ نہیں ڈالی، کوئی پکڑ دھکڑ نہیں ہوئی ، تمام شرکا کو آزادانہ طریقہ سے جانے دیا گیا۔

مزید پڑھیں : نئے انتخابات کے لیے اپوزیشن کو 2023 کا انتظار کرنا پڑے گا، گورنر پنجاب

ان کا مزید کہنا تھا کہ اس وقت ہماری تمام توجہ کشمیر پر ہونی چاہیے ، ہم دھرنے والوں کےساتھ تعاون کر رہے ہیں ، امید ہے مذاکرات کے ذریعے ہی مسئلہ حل ہوگا۔

یاد رہے گورنر پنجاب کا کہنا تھا کہ وزیراعظم اور حکومت عوامی مینڈیٹ کے مطابق مدت پوری کرے گی، عوامی خدمت کا مشن جاری رہے گا، وزیراعظم عمران خان کے استعفے اور نئے انتخابات کا مطالبہ نوگو ایریا ہے، نئے انتخابات کے لیے اپوزیشن کو 2023 کا انتظار کرنا پڑے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں