The news is by your side.

Advertisement

اب فیصلے ملک میں ہوں گے، باہر نہیں، گورنر پنجاب کا ن لیگ لندن اجلاس پر رد عمل

مانچسٹر: گورنر پنجاب چوہدری سرور نے کہا ہے کہ اب فیصلے ملک میں ہوں گے، ملک سے باہر نہیں۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے شہر مانچسٹر میں اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے گورنر پنجاب چوہدری سرور نے لندن میں ن لیگی اجلاس پر ردِ عمل میں کہا کہ کوئی بھی جماعت ہو وہ اپنے اجلاس ملک میں کرے۔

گورنر پنجاب کا کہنا تھا کہ اب فیصلے میں ملک میں ہوں گے باہر نہیں، ملکی حالات کو ملک کے اندر ہی زیر بحث لایا جائے تو بہتر ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز مسلم لیگ ن کی مرکزی قیادت نے برطانوی دارالحکومت میں بیٹھک سجائی، یہ اجلاس ایجویئر روڈ پر مقامی ریسٹورنٹ میں منعقد کیا گیا، جس میں شہباز شریف، ایاز صادق، خواجہ آصف، احسن اقبال، پرویزرشید، اسحاق ڈار، خرم دستگیر، مریم اورنگ زیب اور دیگر نے شرکت کی۔

یہ بھی پڑھیں:  ن لیگ کی مرکزی قیادت کی لندن کے ریسٹورنٹ میں بیٹھک

شہباز شریف نے کہا تھا کہ ہم چیف الیکشن کمشنر کے معاملے پر اتفاق رائے چاہتے ہیں لیکن پی ٹی آئی حکومت سے ماضی قریب کا تجربہ مایوس کن ہے، نواز شریف صحت یابی کے بعد ڈاکٹرز کے مشورے سے پاکستان جائیں گے۔

دوسری طرف لندن میں نواز شریف کی رہایش گاہ کے باہر مظاہرین نے احتجاج کیا، مظاہرین نے پارک لین فلیٹس کا گیٹ توڑنے کی کوشش بھی کی، پولیس نے گیٹ توڑنے کی کوشش کرنے والوں کو پیچھے ہٹا دیا، تحریک انصاف نے مظاہروں سے لا تعلقی کا اعلان کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں