قیام امن کے بعد کراچی غیرملکی سرمایہ کاری کے لیے پُرکشش شہر بن گیا ہے، گورنرسندھ fpcci
The news is by your side.

Advertisement

قیام امن کے بعد کراچی غیرملکی سرمایہ کاری کے لیے پُرکشش شہر بن گیا ہے، گورنرسندھ

کراچی : گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا ہے کہ وفاقی حکومت کے اقدامات کے باعث سرمایہ کاری، نئی صنعتوں کے قیام اور تجارتی سرگرمیوں میں اضافہ ہوا ہے میں جس سے روزگار کے مواقع بھی پیدا ہورہے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ایف پی سی سی آئی کے صدر زبیر طفیل سے ملاقات کے دوران کہی گورنر سندھ نے معاشی سرگرمیوں میں وفاق ایوان ہائے صنعت و تجارت پاکستان کے فعال کردار کو سراہتے ہوئے کہا کہ حکومت ہر ادارہ کی فعالیت کے لئے ہر ممکن سہولیات اور تعاون فراہم کررہی ہے۔

گورنرسندھ محمد زبیر نے کہا ہے کہ جمہورت کے استحکام سے ہی معاشی خوشحالی یقینی ہے، جمہوریت میں اداروں کی فعالیت، استحکام، آزادانہ پالیسی اور سرمایہ کاری کے بھرپور مواقع حاصل ہو تے ہیں اور اداروں میں جمہوری نظام سے ادارے فعال کردار اور نئی لیڈر شپ سے جدید تقاضوں اور تیزترین ترقی کے وژن کو تقویت بھی حاصل ہوتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وفاق ایوان ہائے صنعت و تجارت پاکستان ملکی ترقی اور معاشی استحکام میں ریڑھ کی ہڈی کی مانند ہے اور ملک کی معاشی سرگرمیوں میں اضافے میں صنعت کاروں کا یہ ادارہ فعال کردار ادا کررہا ہے چنانچہ حکومت کی اولین ترجیح بھی یہی ہے کہ اس ادارہ کے مسائل کو جلد از جلد حل کرے.

گورنر سندھ نے کہا کہ کراچی پاکستان کی معاشی شہ رگ ہے چنانچہ وفاقی حکومت کراچی کے صنعتی علاقوں میں انفرااسٹرکچر کی بحالی و ترقی کے لیے کوشاں ہے یہی وجہ ہے کہ قیام امن کے بعد قائد کا شہرغیرملکی سرمایہ کاروں کے لئے پُرکشش شہر بن گیا ہے تاہم کراچی کی استعداد سے بھرپور فائدہ اٹھانے کے لئے غیر ملکی سرمایہ کار اگر سرمایہ کاری کریں تو وفاقی حکومت مزید تعاون بھی فراہم کرے گی۔

زبیر طفیل نے گورنر سندھ کو معاشی ترقی و خوشحالی کے لیے ایف پی سی سی آئی کے بھرپور تعاون کی یقین دہانی کراتے ہوئے کہا کہ صنعتی علاقوں میں انفرا اسٹرکچر کی بحالی سب سے اہم ہے اور یہ بات خوش آئند ہے کہ وفاقی حکومت اس جانب خصوصی توجہ دے رہی ہے جس سے نئی صنعتوں کا قیام عمل میں آئے گا اور روزگار کے مواقع بھی پید ا ہوں گے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں