The news is by your side.

Advertisement

اب بیرون ملک سے لائے گئے ایک موبائل فون پر بھی ٹیکس دینا ہوگا، کسٹم حکام

اسلام آباد: کسٹم حکام کا کہنا ہے کہ فنانس بل کے بعد اب بیرون ملک سے لائے گئے ایک موبائل پر بھی ٹیکس دیناہوگا ، کوئی بھی موبائل اب ڈیوٹی فری ملک میں نہیں آسکتا۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹ قائمہ کمیٹی انفارمیشن ٹیکنالوجی کا اجلاس روبینہ خالدکی زیرصدارت ہوا، قائمہ کمیٹیوں کےاجلاس قومی اسمبلی اجلاس سے مشروط کرنے پر تحفظات کا اظہار کیا گیا۔

ایف آئی اے حکام نے سائبرکرائمز سےمتعلق کمیٹی کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا عوامی مقامات پر فحاشی کا انسداد ہمارا مینڈیٹ نہیں ہے، مسافروں کے ڈیٹا چوری میں ملوث 10 افراد کو گرفتار کیا۔

حکام نے بتایا کہ پی ٹی اے نے مسافروں کے لئے ڈربز نظام بنایا تھا، پی ٹی اے کی ویب سائٹ پر مسافر 60 روز میں موبائل رجسٹر کرسکتا ہے، جرائم پیشہ افراد نے مختلف طریقوں سے ڈیٹا چوری کیا۔

ڈائریکٹر ایف آئی اے نے اجلاس کوبتایا کہ ایف ائی اے کے اپنے لوگوں نے اسمگلرز کیساتھ ڈیٹا شئیر کیا، ایف ائی اے کے 3 ملازمین کو حراست میں لیا گیا ایک کی ضمانت ہوگئی ، لاہور میں 5 لوگوں گرفتار کیا جو موبائل رجسٹر کرتے تھے، کئی شکایات آئیں کہ ان کے ڈیٹا پر پہلے ہی موبائل رجسٹر ہوگیا ہے، پی ٹی اے نے اب تک 15 شکایات ہمیں دی ہیں۔

سینیٹر روبینہ خالد نے کہا فون لانےوالی کی رجسٹریشن سہولت نہیں رکاوٹ ہے، سسٹم نےلوگوں کی زندگی عذاب کی ہوئی ہے جبکہ سینیٹر رحمان ملک کا کہنا تھا موبائل رجسٹریشن کے سسٹم کومعطل کیا جائے، اوورسیزپاکستانی اب ایک خوف کا شکار ہوگئے ہیں۔

کسٹم حکام نے بتایا فنانس بل کےبعداب ایک موبائل پربھی ٹیکس دیناہوگا ، چاہےآپ چندگھنٹےکےلئے بیرون ملک جائیں واپسی پرٹیکس دینا ہوگا، کوئی بھی موبائل اب ڈیوٹی فری ملک میں نہیں آسکتا،  60دن تک ملک میں موبائل فری چلایا جاسکتا ہے، 60 دن کے بعد موبائل رجسٹر کرانا ہوگا، موبائل رجسٹرنہیں کرایا جاتا تو خود بخود بند ہوجائےگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں