spot_img

تازہ ترین

بانی پی‌ ٹی آئی نے صدر کے لیے کِسے نامزد کیا؟ نام سامنے آگیا

اسلام آباد : سنی اتحاد کونسل کی جانب سے...

ملک کا اگلا وزیراعظم کون ؟ فیصلہ کل ہوگا

اسلام آباد :پاکستان کے نئے وزیراعظم کا انتخاب کل...

کراچی میں بارش کے بعد سردی مزید بڑھ گئی

شہر قائد میں گزشتہ روز ہونے والی بارش کے...

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

جی پی ایس کی ہدایات پر چلنے والی کار سوار خاتون کا انجام

بینکاک: تھائی لینڈ کی ایک کار سوار خاتون اس وقت بہت بڑی مصیبت میں گرفتار ہو گئیں جب انھوں نے جی پی ایس کی ہدایات پر چلتے چلتے اپنی کار پیدل چلنے والوں کے ایک پتلے اور ہوا میں معلق پُل پر چڑھا دی۔

یہ واقعہ اتوار کو تھائی لینڈ کے صوبے پھرائے میں ایک گاؤں ویانگ تھونگ میں دریائے یوم پر بنے پیڈسٹرین برج پر پیش آیا، نامعلوم خاتون ڈرائیور گاڑی کے نیویگیشن سسٹم کی طرف سے فراہم کردہ ہدایات پر عمل کرتے ہوئے اس پل پر پہنچ کر پھنس گئی تھیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق شام کے ساڑھے پانچ بجے کے وقت ایک مقامی شہری جب پل عبور کرنے آیا تو وہ یہ دیکھ کر حیران رہ گیا کہ ہوا میں معلق پل پر سفید ہونڈا سٹی پھنسی ہوئی ہے۔

یہ پل 120 میٹر لمبا ہے، اور یہ صرف اتنا چوڑا ہے کہ پیدل لوگ جا سکیں یا پھر موٹر سائیکل گزر سکے، لیکن اس کے باوجود، اس سے قبل کہ خاتون کو اپنی غلطی کا احساس ہو، انھوں نے پل پر گاڑی چڑھا دی اور اسے تقریباً 15 میٹر تک لے گئیں۔

پل پر پھنسنے کے بعد خاتون نے مدد کے لیے چیخ و پکار کیا تو وہاں کھڑے شہری نے ریسکیو کو مطلع کر دیا، جس پر اہلکاروں نے پہنچ کر دو ٹریکٹروں کی مدد سے کار کو بہ حفاظت واپس کھینچ لیا۔

بعد ازاں تھائی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خاتون نے انکشاف کیا کہ وہ ایک دوست سے ملنے کے لیے اپنے آبائی شہر نونگ موانگ کھائی سے سنگ مین تک GPS کی ہدایات پر عمل کر رہی تھیں، کیوں کہ وہ راستے سے ناواقف تھی۔

خاتون نے کہا ’’میں نے جی پی ایس پر توجہ مرکوز رکھی اور ارد گرد نہیں دیکھا، میں نے سوچا کہ پل مضبوط ہے اور ممکنہ طور پر دوسرے بھی اسے استعمال کرتے ہوں گے، لیکن جب میں پھنس گئی تو خوف زدہ ہو گئی، میں دریائے یوم کے درمیان میں تھی اور مجھے ڈر لگا تھا کہ کہیں گاڑی نیچے دریا میں نہ گر جائے۔

واضح رہے کہ دنیا بھر میں ایسے واقعات پیش آتے رہے ہیں جن میں جی پی ایس نے ڈرائیورز کو اس قسم کی گمراہ کن ’رہنمائی‘ فراہم کر کے سخت مشکل میں ڈال دیا۔

Comments

- Advertisement -