The news is by your side.

Advertisement

سینٹرل کنٹریکٹ سے فارغ کرکٹرز کے لئے بڑی خوشخبری

لاہور:  پاکستان کرکٹ بورڈ نے سینٹرل کنٹریکٹ سے فارغ ہونے والے سینئر کھلاڑیوں کو زبردست خوشخبری سنادی ہے۔

ذرائع کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے قومی کرکٹ ٹیم کے تجربہ کار کھلاڑی شعیب ملک، محمد حفیظ، وہاب ریاض اور محمد عامر کی میچ فیس میں اضافہ کردیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ یہ چاروں کھلاڑی پی سی بی کے سینٹرل کنٹریکٹ میں شامل نہیں ہے، اسی لئے انہیں اے کیٹیگری کے حامل کھلاڑیوں کے مساوی میچ فیس ملے گی، اس سے قبل چاروں کھلاڑیوں کو سی کٹیگری میں شامل کھلاڑیوں کے برابر رقم ملتی تھی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ چاروں کھلاڑیوں نے بورڈ کے چیف ایگزیکٹیو وسیم خان کو بتایا تھا کہ سینٹرل کنٹریکٹ میں شامل نہ ہونے کے باعث ہمارے ساتھ غیر منصفانہ سلوک کیا جارہا ہے اور ہمیں سینئر کھلاڑیوں کے درجے والی میچ فیس نہیں دی جا رہی ہے۔

ذرائع کے مطابق ان کھلاڑیوں کو ایک روزہ میچ کی فیس دو لاکھ دو ہزارروپے جبکہ ایک ٹی ٹوئنٹی کے عوض اس سےکم رقم دی جارہی تھی، تاہم اے کیٹیگری کے برابر میچ فیس ملنے کے بعد اب ان کھلاڑیوں کو ایک ون ڈے میچ پر 4 لاکھ 60 ہزار روپے اور ایک ٹی ٹوئنٹی پر فی میچ 3 لاکھ 30 ہزار روپے دئیے جائیں گے۔واضح رہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ نے چاروں کھلاڑیوں کی ایک درخواست کو مسترد کر دیا تھا جس میں انہیں قومی ٹیم کے ساتھ ہونے کی وجہ سے غیر ملکی ٹی 20 لیگ میں حصہ نہ لینے پر معاوضے کا مطالبہ کیا تھا، پی سی بی کا موقف تھا وہ اس کے لیے کوئی معاوضہ نہیں دے سکتے اور کھلاڑیوں کو قومی فرض کو ترجیح دینا ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں:  شاہد آفریدی ایک اور ٹیم کے کپتان بن گئے

یاد رہے کہ حالیہ دورہ نیوزی لینڈ کے لیے ٹیم میں شامل کئے جانے کے بعد محمد حفیظ کو سری لنکا پریمیئر لیگ سے دستبردار ہونا پڑا جس کی وجہ سے تقریباً 1 کروڑ روپے کا نقصان ہوا، اس کے علاوہ پاکستان کرکٹ بورڈ نے دورہ نیوزی لینڈ کے موقع پر محمد حفیظ کی جانبسے تاخیر سے ٹیم کو جوائن کرنے کی درخواست کو بھی مسترد کردیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں