The news is by your side.

Advertisement

یونان: آگ کے شعلوں میں گھرے بحری جہاز میں ایک لاپتا شخص زندہ مل گیا

ایتھنز: یونان کے ساحل کے قریب آگ کے شعلوں میں گھرے بحری جہاز میں سے ایک لاپتا شخص زندہ مل گیا۔

تفصیلات کے مطابق یونان کے ساحل کے قریب آتش زدہ فیری سے اتوار کو ایک لاپتا شخص کو بچا لیا گیا، 11 مزید لا پتا افراد کی تلاش جاری ہے۔

یونان کے کوسٹ گارڈز کے ترجمان کا کہنا ہے کہ یہ شخص فیری کے پچھلے حصے میں تھا، جہاں سے اسے بہ حفاظت نکالا گیا، ہفتے کو ریسکیو کیے گئے 2 مسافروں میں سے ایک کا نام مسافروں کی لسٹ میں نہیں تھا اس لیے اسے پناہ گزین سمجھا گیا۔

واضح رہے کہ اٹلی کی اس فیری میں 290 افراد سوار تھے، جب کہ 153 ٹرک اور 32 کاریں بھی موجود تھیں، جہاز نے جمعے کو یونان سے سفر کا آغاز کیا اور تین گھنٹے بعد اس میں آگ بھڑک اٹھی، جو ابھی تک بجھائی نہیں جا سکی ہے، یونانی کوسٹ گارڈز اور دیگر کشتیوں نے 280 افراد کو بچا لیا ہے۔

حکام کا کہنا ہے کہ شعلوں اور دھوئیں میں گھرے بحری جہاز کشتیوں کے ذریعے آہستہ آہستہ ساحل پر لایا جا رہا ہے، آگ بجھانے والا عملہ مسلسل آگ بجھانے کی کوشش کر رہا ہے لیکن آگ پھر کسی نہ کسی حصے سے دوبارہ بھڑک اٹھتی ہے۔

نیز ریسکیو کا عملہ دیگر لاپتا مسافروں کی تلاش کر رہا ہے لیکن جہاز میں پہنچنا ابھی ممکن نہیں ہے۔ حکام کا کہنا ہے کہ ریسکیو کیے جانے والوں میں البانیہ، ترکی، بلغاریہ، رومانیہ، یونان، اٹلی اور لیتھوینیا کے شہری شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں