ماحول دوست دفاتر ملازمین کی تخلیقی صلاحیت بہتر بنانے میں معاون -
The news is by your side.

Advertisement

ماحول دوست دفاتر ملازمین کی تخلیقی صلاحیت بہتر بنانے میں معاون

ماہرین کا کہنا ہے کہ ایسے افراد جو ماحول دوست دفاتر میں کام کرتے ہیں وہ بہتر تخلیقی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

امریکا میں کیے جانے والے ایک تحقیقی سروے کے مطابق ماحول دوست عمارتوں میں کام کرنے والے افراد گھر جانے کے بعد بھرپور اور پرسکون نیند بھی سوتے ہیں جو ان کی استعداد میں مزید اضافہ کرتا ہے۔

green-2

ماہرین نے ماحول دوست ان عمارتوں کو قرار دیا جن میں ہوا کی آمد و رفت کا معقول انتظام ہو یعنی وہ ایئر ٹائٹ نہ ہوں اور ان میں قدرتی روشنی کا انتظام اور مناسب درجہ حرات ہو۔ ایسی عمارتوں میں کام کرنے والے افراد کی تخلیقی صلاحیتوں میں کئی گنا اضافہ ہوجاتا ہے۔

مزید پڑھیں: ایسا دفتر جہاں پھل اور سبزیاں اگتی ہیں

اس سے قبل ماہرین نے سر سبز اور ماحول دوست عمارتوں کو ملازمین کی صحت کے لیے بہتر قرار دیا تھا، تاہم ان عمارتوں اور ملازمین کی پیشہ وارانہ استعداد میں تعلق پہلی بار سامنے آیا ہے۔

سروے کے لیے امریکا کے 5 شہروں میں مختلف عمارتوں میں کام کرنے والے افراد کا جائزہ لیا گیا جس میں دیکھا گیا کہ بند عمارتوں اور غیر مناسب درجہ حرات والی عمارتوں میں کام کرنے والے افراد ویسی تخلیقی صلاحیتوں کا مظاہرہ نہیں کر پائے جیسا ماحول دوست عمارتوں کے ملازمین نے کیا۔

مزید پڑھیں: دنیا کے خوبصورت اور بہترین دفاتر

دونوں عمارتوں کی ملازمین کی نیند کا بھی جائزہ لیا گیا جس میں ماہرین نے ماحول دوست عمارتوں میں کام کرنے والے افراد کی نیند میں 6 فیصد بہتری دیکھی۔

green-3

ان عمارتوں میں کام کرنے والے افراد میں ’سک بلڈنگ سنڈروم‘ کا خطرہ بھی 30 فیصد کم دیکھا گیا جس کی علامات میں سانس کے امراض، آںکھوں اور سر میں درد شامل ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہوا کی آمد و رفت کے مناسب انتظام کی وجہ سے ماحول دوست عمارتوں میں کاربن ڈائی آکسائیڈ جمع نہیں ہوتی جس کے باعث ملازمین مختلف طبی پیچیدگیوں کا شکار کم ہوتے ہیں، علاوہ ازیں قدرتی روشنی انسانی صحت و نفسیات پر مثبت اثرات ڈالتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں