site
stats
حیرت انگیز

چائے میں بسکٹ ڈبو کر کھانے کا منفرد ترین طریقہ

گزشتہ روز گنیز ورلڈ ریکارڈز کی 12 ویں سالگرہ کے موقع پر منعقد کی جانے والی تقریب میں مختلف ریکارڈز کے حامل ہزاروں افراد نے شرکت کی۔ اس موقع پر ایک شخص نے دنیا کی سب سے منفرد چھلانگ لگا کر چائے میں بسکٹ ڈبو کر کھانے کا مظاہرہ کیا۔

dunk

برطانیہ سے تعلق رکھنے والے سائمن بیری نے 239 فٹ سے زائد بلندی سے چھلانگ لگاتے ہوئے چائے میں بسکٹ ڈبو کر کھانے کا حیران کن مظاہرہ کیا اور عالمی گنیز ریکارڈز میں اپنا نام درج کروالیا۔

گنیز ورلڈ ریکارڈ کی اس تقریب میں لبنانی شہری نبی کرم نے بھی شرکت کی جن کے پاس ننھی منی کاروں کا دنیا کا سب سے بڑا ذخیرہ موجود ہے۔ اس حوالے سے یہ خود اپنا ہی ریکارڈ توڑ چکے ہیں۔

record-2

car-2

نبی کرم کے پاس 37 ہزار 777 ننھی منی مختلف اقسام کی گاڑیاں موجود ہیں۔

record-3

record-5

یہی نہیں انہوں نے تاریخ کے کچھ مشہور واقعات کی منظر کشی کرنے والے منی ایچر ماڈلز بھی اپنے گھر میں جمع کر رکھے ہیں جن کی تعداد 577 ہے اور یہ بھی ان کا ایک منفرد ریکارڈ ہے۔

record-6

record-7

ان ماڈلز میں فارمولا ون ریسنگ چیمپئن مائیکل شوماخر کی فتوحات سمیت دنیا بھر میں پیش آنے والی جنگوں کی مناظر کے ماڈل بھی شامل ہیں۔

record-4

نبی کرم ایک سابق فارمولا ریسنگ ڈرائیور ہیں اور یہاں سے ریٹائر ہونے کے بعد اپنے شوق کو تسکین پہنچانے کے لیے ہی انہوں نے اس منفرد ذخیرے کو جمع کرنا شروع کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top