The news is by your side.

Advertisement

گجرپورہ زیادتی کیس : متاثرہ خاتون نےعابد علی سمیت دونوں ملزمان کی شناخت کرلی

لاہور : وزیراطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے گجرپورہ زیادتی کیس میں متاثرہ خاتون کی جانب سے عابدعلی سمیت دونوں ملزمان کی شناخت کرنے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا متاثرہ خاتون نے تعاون کی یقین دہانی کرادی ہے۔

تفصیلات کے مطابق گجرپورہ زیادتی کیس میں وزیراطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے کہا ہے کہ متاثرہ خاتون نےعابد علی سمیت دونوں ملزمان کی شناخت کرلی اور پولیس کے ساتھ تعاون کی یقین دہانی بھی کرائی ہے۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ ک روڈ زیادتی کیس کی تفتیش مکمل ہوچکی ہے، زیادتی کیس کے 2 مرکزی ملزمان میں سے ایک گرفتار نہیں ہوا ، ملزمان کی بیویاں ، والد اورباقی قریبی لوگ گرفتار ہیں۔

وزیراطلاعات پنجاب نے کہا کہ ملزم وقارکو محلے داروں نے 25 لاکھ کے لالچ میں گرفتار کرایا، وقارالحسن کے ذریعے تک ہی مرکزی ملزمان تک پہنچے ہیں، وقار الحسن کو جیوفنسنگ کے تحت ٹریک کیا تھا، وقار الحسن پر دباؤ پڑا تو اس نے خود گرفتاری دی ، وقار الحسن نے بتایا عباس،مستری بالا،شفقت کون ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سی سی پی اوعمر شیخ نے جو بات کی غلط تھی اس پر معافی مانگی، شہبازشریف نے جو بیان دیا اس سے پاکستانیوں کا سرشرمندگی سے جھک گیا، ایسے ایشو پر فلور آف دی ہاؤس کیا گفتگو کرنی چاہیے یہ پتہ ہی نہیں ، شہبازشریف نے معافی مانگی مگر فلور آف دی ہاؤس نہیں۔

خیال رہے پنجاب کی پولیس گجرپورہ واقعہ کے مرکزی ملزم عابد کواب تک گرفتار نہیں کر سکی، عابد کی گرفتاری کے لیے رات گئے قصور میں سرچ آپریشن کیا گیا تاہم پولیس ایک بار پھر ملزم کو گرفتار کرنے میں ناکام رہی۔

پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے مرکزی ملزم عابد علی کی اہلیہ کو حراست میں لے لیا تھا اور اہلیہ بشریٰ سے تفتیش کی جارہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں