The news is by your side.

Advertisement

بائیو سیکیور ببل کی خلاف ورزی: پشاور زلمی دو اہم کھلاڑیوں سے محروم

ابوظبی: پی ایس ایل سیزن سکس کے فائنل سے قبل پشاور زلمی کے دو کھلاڑی سنگین غلطی کر بیٹھے، جس کے باعث دونوں کھلاڑیوں کو معطل کردیا گیا ہے۔

پی سی بی کی جانب سے جاری پریس ریلیز کے مطابق پشاور زلمی کے حیدر علی اور عمید آصف کی جانب سے بائیو سیکور ببل کی خلاف ورزی کی گئی، دونوں کھلاڑیوں نے بائیو سیکورببل سے باہر ملاقات کی جوکہ لیگ کے مقرر کردہ پروٹوکولز کی خلاف ورزی تھی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ دونوں کھلاڑیوں نے بائیو سیکورببل کی خلاف ورزی کا اعتراف کیا جس پر حیدر علی اور عمید آصف کو معطل کردیا گیا ہے، معطلی کے بعد دونوں کھلاڑی آج پی ایس ایل کے فائنل میں شرکت نہیں کرسکیں گے۔

پی سی بی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ واقعے کے بعد دونوں کرکٹرز اپنے اسکواڈ میں شامل کسی دوسرے رکن سے نہیں ملے اب یہ دونوں کرکٹرز روم آئسولیشن میں جاچکے ہیں۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے بائیو سیکیور ببل کی خلاف ورزی کے مرتکب مڈل آرڈر بلے باز حیدر علی کے خلاف سخت ایکشن لیتے ہوئے انہیں دورہ انگلینڈ اور ویسٹ انڈیز سے ڈراپ کردیا ہے ان کی جگہ قومی اسکواڈ میں صہیب مقصود کو شامل کرلیا ہے۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن سکس میں بائیو سیکیور ببل کی خلاف ورزی کا یہ دوسرا واقعہ ہے، اس سے قبل کراچی میں کھیلے گئے ایونٹ کے پہلے مرحلے میں بھی پشاور زلمی کے کوچ ڈیرن سیمی اور کپتان وہاب ریاض نے بائیو سیکیور ببل کی خلاف ورزی کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں