17.3 C
Ashburn
بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

بالوں کو گھنا اور خوبصورت بنانے کیلئے یہ ایک کام لازمی کریں

اشتہار

حیرت انگیز

بالوں کی بہتر نشونما اور ان کی خوبصورتی برقرار رکھنے کیلئے سر میں تیل کی مالش لازمی کرنی چاہیے لیکن اس کیلئے یہ جاننا بھی ضروری ہے کہ کون سا تیل بالوں کیلیے مفید اور بے ضرر ہے۔

اس حوالے سے اے آر وائی ڈیجیٹل کے پروگرام گڈ مارننگ پاکستان میں شوبز کی معروف اداکاراؤں نے اپنے تجربات پیش کیے اور ناظرین کو اپنے بالوں کی خوبصورتی کے راز سے بھی آگاہ کیا۔

پروگرام میں سینئیر اداکارہ حنا خواجہ بیات، اداکارہ مہر النسا اور اداکارہ نازش جہانگیر بھی موجود تھیں، جنہوں نے بتایا کہ بالوں میں تیل لگانے کے درست طریقہ کار اور یہ کہ ہم تیل لگاتے ہوئے ایسی کون کون سے غلطیاں کر جاتے ہیں جو کہ بالوں کے لیے نقصان دہ ثابت ہوتی ہیں۔

- Advertisement -

اداکارہ حنا خواجہ بیات نے بتایا کہ ضروری نہیں بالوں میں تیل روزانہ لگایا جائے لیکن ہفتے میں دو بار لازمی لگانا چاہیے، اور اس کا طریقہ کار یہ ہے کہ بالوں کی جڑوں میں انگلیوں کی پوروں کی مدد سے کھوپرے کے تیل کی کچھ دیر تک اچھی طرح مالش کریں تاکہ یہ کھوپڑی کی کھال میں جذب ہوجائے۔

بہترین نتائج کے لیے تین منٹ تک بالوں کی جڑوں میں کھوپرے کے تیل کی مالش کریں، اب اپنے سر کو شاور کیپ یا کسی کپڑے سے ڈھک لیں تاکہ اس پر دو سے تین گھنٹے ہوا اور پانی نہ پڑنے دیں یہ ضروری نہیں کہ تیل ساری رات لگا کر رکھا جائے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں