The news is by your side.

Advertisement

اےآروائی گروپ کے بانی حاجی عبدالرزاق یعقوب کی آج تیسری برسی منائی جارہی ہے

کراچی : معروف کاروبا ری ،سماجی فلاحی شخصیت اور اے آر وائی گروپ کے بانی چئیرمین حاجی عبدالرزاق یعقوب کی آج تیسری برسی منائی جارہی ہے۔

درد دل رکھنے والے حاجی عبدالرزاق نے اپنے سماجی کاموں سے دنیا میں ایک مثال قائم کی، حاجی عبدالزاق یعقوب 1944میں انڈیا کے شہر سورت میں پیدا ہو ئے ۔

حا جی یعقوب نے انتہا ئی قلیل سرمائے سے اپنے کا کاروبار کا آغاز کیا، انھوں نے 1972میں اے آر وائی کی بنیاد رکھی اور ہزاروں افراد کوروز گار کے مواقع فراہم کیے، مرحوم عظیم وژن رکھنے والے رہنما تھے ان کی صلاحییتوں کو عالمی سطح پرتسلیم کیا گیا، انہوں نے شب و روز محنت سے ملک کا نام روشن کیا۔

2001 میں دبئی میں ورلڈ میمن آرگنائزیشن کی بنیاد رکھی تجارتی پالیسی پر حکومت وقت کو اہم مشور ے دیئے پاکستان میں پہلے مذہبی چینل کیوٹی وی کی بنیاد رکھی سماجی شعبے میں شاندارخدمات انجام دیں ۔

خواجہ غریب نواز ویلیفئرٹرسٹ انٹرنیشنل اور احساس انٹرنیشنل ٹرسٹ بنائے سچے عاشق رسول ﷺ ،اولیا اللہ کے معتقد تھے متعدد ملکی اور بین الاقوامی اعزازات سے نوازا گیا۔

حاجی عبد الرزاق سات مئی 1944 کو بھارتی ریاست گجرات میں پیدا ہوئے حاجی عبدالرزاق ایک شفیق باپ ، ایک پیارے دوست، عظیم بھائی اور رہبر تھے۔

کرکٹ کےلئے گراں قدر خدمات انجام دینے پر قومی ٹیم کے کھلاڑی بھی حاجی صاحب کی رحلت پر غمزدہ ہوئے ان کی رحلت سے کرکٹ کا بڑا نقصان ہوا۔

کیو ٹی وی کی صورت میں انہوں نے اسلام کی جو خدمت کی مسلم امہ اسے ہمیشہ یاد رکھے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں