The news is by your side.

Advertisement

کرونا نہ ہوتا تو کئی بار پاکستان کا دورہ کرچکی ہوتی، حلیمہ سلطان

کراچی: سرکاری ٹی وی پر نشر کیے جانے والے مقبول ڈرامے ’ارطغرل غازی‘ ملک میں مقبولیت کے نئے ریکارڈ قائم کرچکا ہے، ڈرامے کی ہیروئن اداکارہ ایسرا بلجک پاکستانی شائقین کی سب سے پسندیدہ ترک اداکارہ بن گئیں۔

تفصیلات کے مطابق ترک اداکارہ ایسرا بلجک نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر پاکستانی مداحوں کی جانب سے موصول تبصروں کے ذریعے اپنی مقبولیت میں اضافے کا مشاہدہ کیا۔

مقامی انگریزی روزنامہ سے گفتگو کرتے ہوئے حلیمہ سلطان نے کہا کہ جب میں نے ترکی کے نیوز چینلز پر وزیراعظم پاکستان عمران خان کو یہ کہتے ہوئے دیکھا کہ ارطغرل جیسے کامیاب منصوبے کو ان کے مقامی چینل پر نشر کیا جائے گا میں نے بیک وقت حیرت اور فخر محسوس کیا۔

ایسرا بلجک کا کہنا ہے کہ اگر ہم پر کرونا وائرس بیماری نہ ہوتی تو میں اب تک کئی بار پاکستان کا دورہ کرسکتی تھی۔

مزید پڑھیں: ارطغرل کی حلیمہ کو پاکستان پسند آگیا، میگزین کیلئے فوٹو شوٹ

واضح رہے کہ اس سے قبل ترک اداکارہ نے مداحوں کی جانب سے بھرپور پذیرائی ملنے کے بعد پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کیا تھا۔

حلیمہ سلطان نے ایک پاکستانی مداح کے سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا تھا کہ ’آپ کی قیمتی تعریفوں کے لیے دل سے شکریہ ادا کرنا چاہوں گی، آپ کی مدد سے مجھے واقعی خوشی ملتی ہے، ایسراکے پاکستان آمد کے اعلان کے بعد ڈوگن الپ کے کردار میں نظر آنے والے ایک اور اداکار، کیویت شیٹن گونر نے بھی پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

یہاں یہ امر قابل ذکر ہے کہ وزیر اعظم عمران خان نے گذشتہ برس دسمبر میں پاکستان ٹیلی وژن کارپوریشن (پی ٹی وی) کو ہدایت کی تھی کہ وہ اردو میں مشہور ترک افسانوں کی سیریز ارطغرل غازی نشر کریں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں