The news is by your side.

Advertisement

شمالی اسرائیل میں خوف ، پہلی مرتبہ خطرے کے سائرن

غزہ : حماس کی جانب سے حملوں کے خوف سے شمالی اسرائیل خطرے کے سائرن کی آواز سے گونج اٹھا، حماس نے اسرائیل کے مختلف شہروں پر تقریبا 1600 راکٹ داغے۔

تفصیلات کے مطابق حماس کی جانب سے بیت المقدس میں فلسطینیوں کے خلاف اسرائیلی فوج کی کارروائی کے ردعمل میں اسرائیلی علاقوں پر راکٹ فائر کرنے سے شروع ہونے والا تنازع اب شدت اختیار کر چکا ہے۔

غزہ میں اسرائیل کے وحشیانہ فضائی حملہ جاری ہیں جبکہ اس کے برعکس حماس کی جانب سے راکٹ حملوں کے باعث اسرائیل میں بہت خوف ہے۔

حماس تنظیم کی جانب سے داغے گئے راکٹوں کے سبب شمالی اسرائیل میں بجائے گئے ، اس سے قبل جنوبی اور وسطی اسرائیل میں خطرے کے سائرن بجائے گئے تھے، عرب میڈیا مطابق تل ابیب کے جنوب میں واقع شہر ریشن لیٹسن میں ایک عمارت پر اور تل ابیب کے جنوب میں واقع شہر بیتح تکفا میں ایک راکٹ گرنے کی تصدیق کی گئی۔

اسرائیلی فوج نے بتایا ہے کہ پیر کی شام سے اب تک غزہ کی پٹی سے تقریبا 1600 راکٹ اسرائیل کے مختلف شہروں پر داغے جا چکے ہیں، جس کے نتیجے میں 7 افراد ہلاک ہوئے ، جن میں ایک چھ سالہ بچہ اور ایک فوجی شامل ہے۔

خیال رہے اسرائیل کے وحشیانہ فضائی حملہ جاری ہیں جن میں ابھی تک 113 فلسطینی شہید ہو گئے ہیں، شہید ہونے والوں میں 27 معصوم بچے بھی شامل ہیں ۔

Comments

یہ بھی پڑھیں