The news is by your side.

Advertisement

شریف فیملی اور پیپلز پارٹی کے لوگ عمران خان سے رابطہ کررہے ہیں،سینئرصحافی کا انکشاف

اسلام آباد : سینئرصحافی حامدمیر نے انکشاف کیا ہے کہ شریف فیملی اور پیپلز پارٹی کے لوگ عمران خان سے رابطے کرکے معافی تلافی کی بات کررہے ہیں، وزیراعظم کے پاس واٹس ایپ پر رابطوں کےثبوت ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سینئرصحافی حامدمیر نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں انکشاف کیا شریف فیملی کے غیر سیاسی لوگ عمران خان سےرابطےکررہےہیں اور وزیراعظم سےمعافی تلافی کی بات کررہےہیں۔

سینئرصحافی کا کہنا تھا پیپلزپارٹی کے لوگ بھی عمران خان سے رابطے کرکے معافی تلافی کی بات کررہےہیں، وزیراعظم کےپاس واٹس ایپ پررابطوں کےثبوت ہیں، میر اخیال ہے وقت آنے پر وزیراعظم رابطوں کامعاملہ ریکارڈ پر لے آئیں گے۔

حمید میر نے کہا عمران اور ان کی حکومت کو مسلم لیگ ن اور پی پی پی سے کوئی خطرہ نہیں ہے، دونوں اہم سیاسی جماعتیں ملک میں حزب اختلاف کی حقیقی کردار ادا نہیں کررہی۔

انھوں نے پیپلزپارٹی اور تحریک انصاف کے درمیان قومی اسمبلی میں حالیہ بیانات کے بارے میں بات چیت کرتے ہوئے سیاسی شو کو قرار دیا اور کہا کہ پیپلز پارٹی بھی موجودہ حکومت سے این آر او مانگ رہی ہیں۔

شریف خاندان کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں حامد میر کا کہنا تھا ایسا لگتا ہے کہ نواز شریف اس بار عدالت سے کوئی چھوٹ نہیں مل سکے گی، لہذا وہ این آر او کے لئے وزیراعظم سے رابطہ کر رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں