The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمشنر کی تعیناتی، حماد اظہر نے بڑا اعتراف کرلیا

لاہور: رہنما پاکستان تحریک انصاف حماد اظہر کا دعویٰ کیا ہے کہ منی لانڈرنگ کیس کے اہم کردار ملک مقصود( مقصود چپڑاسی ) کو قتل کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حماد اظہر نے آج ووٹرز لسٹوں میں غلطیوں اور ضمنی الیکشن سےمتعلق درخواست صوبائی الیکشن کمیشن آفس میں جمع کرائی، جس میں پنجاب خصوصی طور پر لاہور میں کی جانے والی حلقہ بندیوں اور ووٹر لسٹوں میں فاش غلطیوں سے متعلق اعتراضات جمع کرائے۔

بعد ازاں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حماد اظہر نے کہا کہ انتخابی فہرستوں میں بہت غلطیوں کی نشاندہی ہوئی ہے، ہمارا الیکشن کمیشن سے مطالبہ ہے کہ پرانی انتخابی فہرستوں پر ضمنی انتخابات کروائےجائیں۔

میڈیا سے گفتگو میں حماد اظہر نے اعتراف کیا کہ دوران اقتدار ہم سے بڑی غلطیاں ہوئیں، جس میں سب سے بڑی غلطی چیف الیکشن کمشنر کی تعیناتی تھی، ہمیں الیکشن کمیشن کی غیرجانبداری پر سنجیدہ تحفظات ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: الیکشن کمشنر کیخلاف الزامات پر اہم وضاحت آگئی

انہوں نے ایک بار پھر دعویٰ کیا کہ منی لانڈرنگ کے اہم کردار ملک مقصود( مقصود چپڑاسی) کو لندن میں قتل کیا گیا ہے، ان کی موت طبعی نہیں ہوئی۔

میڈیا سے گفتگو میں پی ٹی آئی رہنما نے الزام عائد کیا کہ شہباز اور حمزہ کے کیسز ختم کرکےمونس الٰہی کےگھرپر چھاپہ مارا گیا ملک میں چل کیا رہا ہے؟ کوئی پوچھنے والا نہیں ہے۔

ادھر الیکشن کمیشن نے بعض شخصیات کی جانب سے چیف الیکشن کمشنر پر لگائے گئے الزامات کو مسترد کردیا ہے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ چیف الیکشن کمشنرپر لگائے گئے الزامات کی سختی سے تردید کر تےہیں پنجاب کے20حلقوں میں شفاف الیکشن کیلئےانتظامات کیے ہیں۔

واضح رہے کہ سیاسی رہنماؤں کی طرف سے کہا گیا ہے کہ پنجاب کے ضمنی انتخابات میں تحریک انصاف کی 6 اور ن لیگ کی 14 سیٹوں پر کامیابی کا فارمولا بتایا جارہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں