The news is by your side.

Advertisement

چیف جسٹس کےحکم پرحمزہ شہباز کےخلاف مقدمہ درج، تشدد اورہراساں کی دفعات شامل

لاہور : عائشہ احد کی درخواست پر حمزہ شہباز کےخلاف مقدمہ درج کرلیا گیا، مقدمے میں تشدد اور ہراساں کرنے کی دفعات شامل کی گئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق تھانہ اسلام پورہ لاہور کی پولیس نے عائشہ احد کی درخواست پر سابق وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف کے صاحبزادے اور مسلم لیگ ن کے مرکزی رہنما حمزہ شہباز کیخلاف مقدمہ درج کرلیا ہے۔

مذکورہ مقدمے میں تشدد اور ہراساں کرنے کی دفعات شامل کی گئیں ہیں، اس کے علاوہ مقدمے میں پولیس انسپکٹر ذوالفقار چیمہ، عتیق ڈوگر اور رانامقبول نامزد کیے گئے ہیں۔

رانا مقبو ل موجودہ سینیٹر، سابق آئی جی سندھ اورطیارہ سازش کیس کے مرکزی ملزم ہیں۔ واضح رہے کہ چیف جسٹس ثاقب نثارنے حمزہ شہباز کیخلاف مقدمہ درج کرنے اور آئی جی پنجاب کو عائشہ احد کو تحفظ فراہم کرنے کا حکم دیا تھا۔

مزید پڑھیں: عائشہ احد کیس، چیف جسٹس کا حمزہ شہبازسمیت دیگرملزمان کے خلاف آج ہی مقدمہ درج کرنے کا حکم

یاد رہے کہ حمزہ شہباز کی منکوحہ ہونے کی دعویدار عائشہ احد ملک کہا تھا کہ شریف خاندان مجھے سات سال سے عدالتوں میں گھسیٹ رہا ہے، چیف جسٹس فریاد سنیں، اس خاندان کا ظرف ہے کہ عورتوں پر ظلم کرتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں