The news is by your side.

Advertisement

ہینڈ سیناٹائزر بھی امریکی انتخابات پر اثرانداز

آئیوا : امریکی انتخابات میں پولنگ کے عمل کو ہینڈ سینیٹائزر نے معطل کردیا، پولنگ کے دوران ووٹرز کے ہاتھوں میں نمی کے باعث بیلٹ اسکینر نے کام کرنا چھوڑ دیا تھا۔

امریکہ میں ہونے والے صدارتی انتخابات کے وقت عجیب واقعہ پیش آیا جس کے باعث انتظامیہ کو پولنگ کا عمل روکنا پڑگیا، امریکی ریاست آئیووا میں ووٹنگ کے عمل کے دوران اچانک بیلٹ اسکینر نے کام کرنا چھوڑ دیا۔

اس حوالے تحقیقات کے بعد یہ انکشاف ہوا کہ ووٹرز بیلٹ اسکینر میں داخل ہونے سے قبل ہینڈ سینیٹائزر استعمال کررہے تھے جس سے ان کے ہاتھوں میں نمی پیدا ہوئی جس نے بیلٹ اسکینر کو جام کردیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے نے آئیووا کے سکریٹری برائے مملکت کیون ہال کے ترجمان کے حوالے سے بتایا ہے کہ ووٹروں نے ہینڈ سینیٹائزر لگایا ہوا تھا جس سے ان ہاتھوں میں نمی آگئی تھی کو اسکینر مشین میں تقریباً ایک گھنٹے تک خلل پیدا ہونے کا سبب بنی۔

اس سلسلے کو روکنے کیلئے انتظامیہ نے ہینڈ سینیٹائز ڈسپنسر کو اس جگہ سے دور کردیا تاکہ بیلٹ اسکینرز کے پاس پہنچنے تک رائے دہندگان کے ہاتھوں کی نمی ختم ہوجائے۔

واضح رہے کہ امریکی ریاست آئیوا میں حال ہی میں کورونا وائرس کے حملوں میں اضافہ دیکھا گیا ہے اور مارچ کے بعد سے اب تک تقریبا ایک لاکھ 35ہزار کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔

جانس ہاپکنز کورونا وائرس ٹریکر کے مطابق کورونا وائرس اب تک47 ملین سے زائد افراد کو متاثر کرچکا ہے اور عالمی سطح پر اب تک12لاکھ سے زائد افراد کی جان لے چکا ہے، اس وقت امریکہ9.3 ملین سے زائد کیسز اوردو لاکھ32ہزار اموات کے ساتھ سب سے زیادہ متاثرہ ملک ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں