The news is by your side.

Advertisement

دبئی : منشیات اسمگلنگ کے جرم میں پاکستانی شہری گرفتار

دبئی  : اماراتی عدالت نے منشیات اسمگلنگ کے جرم میں پاکستانی شہری کو 10 برس قید اور بھاری جرمانے کی سزا سنا دی۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کی عدالت نے 1.35 کلو ہیروئن شارجہ اسمگل کرنے کے جرم میں اسمگلر کو قید کی سزا سناتے ہوئے جیل بھیجنے کا حکم سے دیا۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ ملزم کو ایئرپوريٹ پر سامان کی تلاشی کے دوران پکڑا تھا، جس کے بعد پاکستانی شہری نے دعویٰ کیا تھا کہ منشیات اسمگلنگ والا بیگ نہیں بلکہ اس کے ایک عزیز کا ہے کہ ج کمپیوٹر میں ہو۔

مقامی میڈیا کا کہنا تھا کہ 34 پاکستانی شہری کا بیگ دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر اسکین کیا گیا تو بیگ میں چھوٹے چھوٹے مشکوک بیگز موجود تھے۔

کسٹم افسر نے مسافر کے بیگ سے دو لفافے برآمد ہوئے جس میں کوکین موجود تھی، تاہم مسافر نے دعویٰ کیا کہ اسے منشیات سے متعلق کوئی علم نہیں تھا منشیات سے بھرا بیگ میرے خلاف ایک سازش ہے۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا میں دبئی کورٹ میں منشیات اسمگلنگ کیس کی سماعت ہوئی جس میں پاکستانی شہری پر کوئی جرم ابت نہیں ہوا۔

اماراتی میڈیا کے مطابق پیر کے روز عدالت نے کی کیس کی سماعت کرتے ہوئے ملزم کو 50 ہزار درہم جرمانے اور 10 برس قید کی سزا سناتے ہوئے جیل بھیجنے کا حکم دیا۔

دبئی: منشیات فروشی کے الزام میں پاکستانی ڈرائیور گرفتار

یاد رہے کہ رواں برس اماراتی پولیس نے دبئی میں ڈرائیور کی ملازمت کرنے والے پاکستانی کو منشیات فروشی کے الزام میں گرفتار کرلیا تھا۔

منشیات اسمگلنگ: عرب ملک میں پاکستانیوں کے ملوث ہونے کا انکشاف

خیال رہے کہ  رواں برس اپریل میں متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کے سینئر پولیس چیف دبئی نے کہا تھا کہ  پاکستانیوں کے مقابلے میں بھارتی زیادہ نظم و ضبط کا مظاہرہ کرتے ہیں، پاکستانی منشیات کی اسمگلنگ میں ملوث پائے جاتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں