وقت آ گیا ہے کہ بین الاقوامی ٹیمیں پاکستان آ کر کھیلیں، ہارون لورگاٹ -
The news is by your side.

Advertisement

وقت آ گیا ہے کہ بین الاقوامی ٹیمیں پاکستان آ کر کھیلیں، ہارون لورگاٹ

لاہور: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے سابق چیف ایگزیکٹو ہارون لورگاٹ نے کہا ہے کہ پاکستان میں معیاری کرکٹ کھیلی جا رہی ہے، وقت آ گیا ہے کہ بین الاقوامی ٹیمیں پاکستان آ کر کھیلیں۔

ہارون لورگاٹ لاہور میں پریس کانفرنس کر رہے تھے، انھوں نے کہا کہ اب بین الاقوامی کرکٹ ٹیموں کو پاکستان میں آ کر کھیلنا چاہیے، یہاں کرکٹ کا معیار دیکھ کر خوشی ہوتی ہے۔

آئی سی سی کے سابق چیف ایگزیکٹو نے کہا پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) میں کرکٹ کا ایک معیار دیکھنے میں آیا ہے، یہ معیار باعثِ مسرّت ہے، بین الاقوامی ٹیمیں اب پاکستان آ کر کھیلیں۔

ہارون لورگاٹ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں عالمی کرکٹ کی واپسی میں پی ایس ایل کا کردار اہم ہوگا، سپر لیگ میں ایک معیار نظر آیا ہے، یہ عالمی کرکٹ کی واپسی میں اہم کردار ادا کرے گی۔


یہ بھی پڑھیں:  پاک بھارت کرکٹ سیریز کے لیے یونس خان نے آسان فارمولا پیش کردیا


خیال رہے کہ گزشتہ روز قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان یونس خان نے بھی پی ایس ایل کے حوالے سے کہا تھا کہ جن ممالک نے اس طرز کے ایونٹ منعقد کیے وہاں سے ٹیلنٹ نکل کر سامنے آیا، صرف تین سال کے عرصے میں با صلاحیت نوجوان کرکٹر ز نے قومی ٹیم میں جگہ بنائی اور اپنا لوہا منوایا۔

پی ایس ایل سے ہٹ کر بھی پاکستان کے مخلتف شہروں سے نئے ٹیلنٹ کی تلاش کے لیے ’کراچی کنگز سندھ کے شہزادے‘ کرکٹ ٹورنامنٹ کا انعقاد کیا گیا، جس کا دائرہ کار پورے ملک پر پھیلایا جا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں