The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد میں زمین سے تیل نکلنے کا معاملہ ، اصل حقیقت سامنے آگئی

اسلام آباد : آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی (اوگرا) کا کہنا ہے کہ اسلام آباد میں زمین سے نکلنے والا تیل کروڈ آئل نہیں، یہ پانی میں ڈیزل کی آمیزش ہے جو کہیں سے لیک ہورہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں زیر زمین تیل نکلنے کے معاملے پر اوگرا کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ ہائیڈروکاربن ڈیولپمنٹ انسٹی ٹیوٹ رپورٹ کےمطابق زیر زمین سے نکلنے والا تیل کروڈ آئل نہیں، یہ پانی میں ڈیزل کی آمیزش ہے جوکہیں سےلیک ہورہاہے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ اوگراکااس سےکوئی تعلق نہیں ہے ، ایچ ٹی آئی پی نےیہ ٹیسٹ کیےہیں متعلقہ اداروں کو اس معاملے کو دیکھنا ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز وفاقی دارلحکومت اسلام آباد کے علاقے ایچ 13میں بورنگ کیلئے کھدائی کے دوران تیل دریافت ہوا تھا ، کھدائی کے دوران تیل نکلنے کے بعد عوام نے تیل ڈرموں میں بھرنا شروع کر دیا جبکہ کئی شہری کنویں کھود کر غیر قانونی طور پر تیل نکال کر فروخت کرنے لگے ، جس پر ضلعی انتظامیہ نے سخت ایکشن لیا۔

انتظامیہ نے اطلاع پر جگہ کو سیل کر کے ’تیل‘ کے نمونے آئل اینڈ گیس ریگلولیٹری اتھارٹی (اوگرا) کو بھیج دئیے تھے ، ڈپٹی کمشنر کا کہنا تھا کہ آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی (اوگرا) اسسٹنٹ کمشنر عبد اللہ خان کو اس حوالے سے آگاہ کر دیا گیا ہے، اوگرا صورتحال کا جائزہ لےرہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں