The news is by your side.

Advertisement

آغا سراج درانی کے خلاف کیس کی سماعت 10 مئی تک ملتوی

کراچی: احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثے رکھنے کے الزام میں گرفتار ہونے والے اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی کے خلاف کیس کی سماعت 10 مئی تک ملتوی کردی۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو نیب کی جانب سے پیپلزپارٹی کے رہنما آغا سراج درانی کوآج عدالت کے سامنے پیش کیا گیا۔

عدالت میں سماعت کے دوران نیب پراسیکیوٹر کی جانب سے انکوائری مکمل کرنے کے لیے مہلت طلب کی گئی جس پر عدالت نے استفسار کیا کہ انکوائری مکمل کرنے کے لیے ٹائم کیوں چاہیے؟۔

تفتیشی افسر نے جواب دیا کہ انکوائری ابھی مکمل نہیں ہوئی، آغا سراج درانی کی جانب سے جیل میں بی کلاس کی درخواست دائر کردی گئی۔

وکیل آغا سراج درانی نے کہا کہ نیب کواعتراض نہیں ہونا چاہیے، آغا سراج اسپیکرسندھ اسمبلی ہیں، عدالت نے جیل میں بی کلاس کی فراہمی پرنیب کونوٹس جاری کردیے۔

بعدازاں احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثے رکھنے کے الزام میں گرفتار ہونے والے اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی کے خلاف کیس کی سمعت 10 مئی تک ملتوی کردی۔

نیب نے اسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کو گرفتار کرلیا

یاد رہے کہ 20 فروری کو نیب کراچی نے آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس میں اسپیکرسندھ اسمبلی آغاسراج درانی کوگرفتارکیا تھا۔

واضح رہے اپریل 2018 میں چیئرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال نے اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج کے خلاف تحقیقات کا حکم دیتے ہوئے کہا تھا کہ آغا سراج درانی کے خلاف آمدن سے زائد اثاثوں کی چھان بین ہوگی۔

سابق اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی کے خلاف تین انکوائریز کا حکم دیا گیا تھا، جن میں آمدن سے زائد اثاثوں، غیر قانونی بھرتیوں اور ایم پی اے ہاسٹل، سندھ اسمبلی بلڈنگ کی تعمیر میں کرپشن شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں