The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں آج بھی گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی

کراچی : محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی سمیت ملک کے بیشتر شہروں میں آج بھی تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق محمکہ موسمیات نے پیشگوئی کی ہے کہ کراچی کے مختلف علاقوں میں آج بھی تیزبارش کا امکان ہے، کراچی کا موجودہ درجہ حرارت29ڈگری سینٹی گریڈ جبکہ نمی کا تناسب81فیصد ہے جبکہ کراچی میں آج کم سے کم درجہ حرارت23 اور زیادہ سے زیادہ36ڈگری رہنے کا امکان ہے۔

محمکہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں بارش کا یہ سلسلہ بدھ تک جاری رہنے کا امکان ہے، اس دوران شہر بھر میں کہیں ہلکی اور کہیں تیز بارش ہوسکتی ہے۔

حیدرآباد، شہید بینظیر آباد، میرپورخاص ڈویژن سمیت سندھ کے مختلف شہروں میں بھی ابر کرم برسنے کی نوید ہے جبکہ راولپنڈی اسلام آباد مالاکنڈ، ہزارہ، پشاور، گوجرانوالہ، لاہور ڈویژن، فاٹا، گلگت بلتستان اور کشمیر میں بعض مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔


مزید پڑھیں : کراچی: موسلا دھار بارش‘ خواتین اوربچوں سمیت 8 افراد جاں بحق


گذشتہ رات کراچی میں گرج چمک کے ساتھ طوفانی بارش تیز آندھی اور بارش سے پورا شہر پانی پانی ہوگیا اور نظام درم برہم کر دیا، ناظم آباد،گلستان جوہر،کورنگی میں موسلادھاربارش سائن بورڈ اکھڑ گئے، متعدد مکان، دکانوں کی چھتیں اڑ گئیں۔

بارش کے دوران مختلف واقعات میں آٹھ افراد جان سے ہاتھ دھو بیٹھے۔

لانڈھی میں سب سےزیادہ 36.5ملی میٹربارش ریکارڈکی گئی، گلشن حدید میں 31.8،نارتھ ناظم آبادمیں 31ملی میٹربارش ہوئی
جبکہ فیصل بیس پر29، اولڈ سٹی ایریامیں 12 اور یونیورسٹی روڈ پر11.5ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

بارش کے باعث مختلف علاقوں میں سو سے زائد فیڈر ٹرپ ہوگئے، جس سے ملیر ، گڈاپ، ناظم آباد، نیو کراچی، نارتھ کراچی، اورنگی، ملیر، ایف بی ایریا میں بجلی کی فراہمی معطل ہو گئی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں