The news is by your side.

Advertisement

حبا بخاری اور آرز احمد رشتہ ازدواج سے منسلک ہوگئے

کراچی : سال2021کے ماہ دسمبر میں خاموشی سے منگنی کرنے والے اداکار آرز احمد اور اداکارہ حبا بخاری نئے سال میں نکاح کے مقدس بندھن میں بندھ گئے۔

دونوں فنکاروں نے سال نو کے پہلے ہی ہفتے نکاح کرکے نئی زندگی کا آغاز کردیا۔ حبا بخاری اور آرز احمد کی شادی کی تقریبات تین روز قبل 4 جنوری کو شروع ہوئی تھیں اور دونوں نے اپنے مایوں کی تقریبات کی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کی تھیں۔

مایوں کی تقریب کے دوران دلہن اور دولہا کو ایک دوسرے کو ابٹن لگانے کی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر بھی خوب وائرل ہوئی تھیں۔

مایوں کی تقریب کے بعد 6 اور 7 جنوری کی درمیانی شب دونوں اداکاروں نے اپنے نکاح کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے تصدیق کی کہ دونوں نے نئی زندگی کا باقاعدہ آغاز کردیا ہے۔

نکاح کی تصاویر کو حبا بخاری اور آرز احمد سمیت ان کی شادی کے انتظامات کرنے والے فوٹوگرافرز اور ایومنٹ منیجمنٹ ادارے نے بھی شیئر کی, دونوں کی جانب سے نکاح کی شیئر کی گئی تصاویر پر شوبز شخصیات سمیت ان کے مداحوں نے انہیں مبارک باد پیش کی۔

نکاح کے بعد اب خیال کیا جا رہا ہے کہ دونوں کے ولیمے کی تقریب 9 اور 10 جنوری کی درمیانی شب ہونے کا امکان ہے، تاہم اس حوالے سے جوڑے نے کوئی تصدیق نہیں کی۔

علاوہ ازیں حال ہی میں اداکارہ اریبہ حبیب بھی پیا گھر سدھار گئی تھیں جب کہ کچھ دن قبل ماڈل مشک کلیم نے بھی شادی کی تھی اور حال ہی میں اداکارہ صبورعلی اور علی انصاری بھی ایک دوسرے کے ہوگئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں