site
stats
اہم ترین

عید الفطر پر دہشت گردی کا خطرہ، اسلام آباد میں ایمرجنسی نافذ

اسلام آباد : عید الفطر کے موقع پر دہشت گردی کا خطرہ وفاقی دارالحکومت میں ہائی الرٹ جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق دہشت گردی کے ممکنہ دہشت گردی کے پیش نظر اسلام آباد انتظامیہ کی جانب سے تمام متعلقہ اداروں کو ہدایات جاری کردی ہیں اور کسی بھی قسم کی ناگہانی صورتحال سے نمٹنے کے لیے ملازمین کو متحرک کردیا گیا ہے۔

اسلا م آباد انتظامیہ کی جانب سےعید کی تعطیلات کے دوران شہریوں کی سہولت کے لیے کنٹرول روم قائم کیا گیا ہے اور شہریوں سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ کسی بھی قسم کی ہنگامی صورتحال میں  0519108084 نمبر پر اطلاع دیں، عوام سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ اپنے ارد گرد کے حالات پر نظر رکھیں  اور کسی بھی قسم کی مشکوک نقل و حرکت یا ناخوشگوار واقعے کی اطلاع فوری طور پر انتظامیہ کو دیں ۔

سول انتظامیہ کے مطابق پمز اسپتال اور پولی کلینک میں ایمرجنسی نافذ کرتے ہوئے عملے کو حاضر رہنے کی ہدایات جاری کر دی گئی ہیں جبکہ کسی بھی ناگہانی صورتحال سے نمٹنے کے لیے سوئی گیس ، سی ڈی اے، ضلعی ہیلتھ ڈیپارٹمنٹ اور سول ڈیفنس کے نمائندوں کی تعطیلات ختم کرکے نمائندوں کو حاضر رہنے کی ہدایت جاری کردی گئی ہیں۔

انتظامیہ کی جانب سے امن عامہ کی ممکنہ صورتحال کے پیش نظر سیکورٹی اداروں کے اہلکاروں کو متحرک رہنے اور عید کی تعطیلات کے دوران مجسٹریٹ کو ڈیوٹی پر حاضر رہنے  کا حکم جاری کیا گیا ہے۔

دوسری جانب ملک کے دیگر علاقوں میں امن و امان کی صورتحال کو قابو میں رکھنے کے لیے سیکورٹی پلان کو  حتمی شکل دے دی گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top