site
stats
پاکستان

اسٹیج اداکارہ قسمت بیگ دم توڑ گئیں

لاہور: ہربنس پورہ کے قریب نامعلوم افراد کی فائرنگ سے زخمی ہونے والی اسٹیج اداکارہ قسمت بیگ اسپتال میں دوران علاج دم توڑ گئیں، انہیں آج صبح گھر واپس جاتے وقت نشانہ بنایا گیا تھا۔

تفصیلات کےمطابق اسٹیج اداکارہ قسمت بیگ اپنی گاڑی میں محافظ کے ہمراہ تقریب سے واپس آرہی تھیں کہ ہربنس پورہ کے مقام پر مسلح موٹر سوار ملزمان نے اندھا دھند فائرنگ کی، جس کے نتیجے میں اداکارہ اور اُن کا محافظ زخمی ہوا۔

فائرنگ کے بعد اداکارہ اور محافظ کو فوری طور پر طبی امداد کے لیے قریبی اسپتال منتقل کیا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے اُن کو بچانے کی سرتوڑ کوشش کی تاہم وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گئیں، اسپتال انتظامیہ کے مطابق اداکارہ کے سر اور جسم میں 8 گولیاں لگای تھیں جس کے باعث وہ جانبر نہ ہوسکیں جبکہ محافظ کو ابتدائی طبی امداد دے کر اسپتال سے روانہ کردیا گیا ہے۔


پڑھیں: ’’ لاہورمیں اسٹیج اداکارہ قاتلانہ حملے میں زخمی ‘‘


اداکارہ کے محافظ کا کہنا ہے کہ بنس پورہ کے مقام پر مسلح افراد نے گاڑی روکی اور لوٹ مار کرنے لگے تاہم مزاحمت کرنے پر انہوں نے اندھا دھند فائرنگ کی اور نقدی ، موبائل چھین کر فرار ہوگئے۔

واقعے کے بعد پولیس کی نفری جائے وقوعہ پر پہنچ کر خول اکھٹے کرلیے جبکہ محافظ کا بیان قلم بند کرنے کے بعد تفتیش کا آغاز کردیا گیا ہے، پولیس کا کہنا ہے کہ  اداکارہ کو 8 گولیاں لگیں تھیں۔

دوسری جانب خاندانی ذرائع نے مؤقف اختیار کیا ہے کہ اداکارہ پر اس سے قبل بھی دو بار قاتلانہ حملے ہوچکے ہیں یہ واقعہ ڈکیتی کا نہیں بلکہ قسمت بیگ کو باقاعدہ ٹارگٹ کر کے قتل کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top