The news is by your side.

Advertisement

نئے سال کے دونوں ماہ ہندو رشتہ داروں کے لیے بھاری ثابت، لوٹ مار کا ایک اور واقعہ (ویڈیو)

کراچی: نئے سال کے دونوں ماہ شہر قائد کے دو ہندو رشتہ داروں کے لیے بھاری ثابت ہوئے، گزشتہ ماہ لوٹ مار کے وقت قتل ہونے والے شہری کا ایک اور رشتہ دار لٹ گیا، جس کی ویڈیو سامنے آ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے ریڈ زون میں بھی شہری لٹیروں سے محفوظ نہیں رہے، سول لائن کلفٹن برج کے قریب ایک اور ہندو شہری لٹ گیا ہے۔

14 فروری کو ہونے والی اس واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی، فوٹیج میں موٹر سائیکل سوار لٹیروں کے چہرے واضح دیکھے جا سکتے ہیں۔

خیال رہے کہ لٹیرے جس تواتر کے ساتھ اور کھل کر، بے خوفی سے وارداتیں کر رہے ہیں، اس سے معلوم ہوتا ہے کہ کراچی میں انھیں قانون نافذ کرنے والے اداروں کی طرف سے کوئی ڈر اور رکاوٹ نہیں ہے۔

فوٹیج کے مطابق موٹر سائیکل سوار دو لٹیرے پارکنگ میں کھڑی کار میں شہری کو تنہا دیکھ کر رک گئے تھے، کچھ دیر بعد بائیک روک کر ایک لٹیرا واپس شہری کی کار کے قریب آیا اور اسلحے کے زور پر اس سے گھڑی، نقدی، بٹوا اور دیگر سامان لوٹ کر دونوں فرار ہوگئے۔

لٹنے والے ہندو شہری کے ایک رشتہ دار ویر بھان کے ساتھ گزشتہ ماہ دردناک واقعہ پیش آیا تھا، انھیں 12 جنوری کو کلفٹن شان سرکل کے قریب لوٹ مار کے دوران قتل کر دیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں