پرنس کریم آغا خان کو ایشیا گیم چینجر لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا جائے گا -
The news is by your side.

Advertisement

پرنس کریم آغا خان کو ایشیا گیم چینجر لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا جائے گا

نیویارک : ایشیا سوسائٹی کی جانب سے پرنس کریم آغا خان کو انسانیت کیلئے خدمات پر ایشیا گیم چینجر کے اعزاز سے نوازا جائے گا۔

اسماعیلیوں کے روحانی پیشوا پرنس کریم آغا خان کو گیم چینجر لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ 2017 کیلئے نامزد کردیا گیا، انہیں یہ ایوارڈ ایشیا سوسائٹی آف امریکہ کے زیراہتمام ہونے والی تقریب میں دیا جائے۔

پرنس کریم آغا خان کو یہ ایوارڈ ان کی انسانیت کیلئے گران قدر خدمات پر دیا جائے گا۔

آغا خان ٹرسٹ کے تحت دنیا بھر میں صحت اور تعلیم کے شعبے میں کام کئے جارہے ہیں، اس کے علاوہ آغا خان نے امن و اخوت کیلئے بھی خدمات سرانجام دیں ہیں۔

ایوارڈ کی تقریب یکم نومبر کو نیو یارک میں اقوام متحدہ کے ہیڈ کوارٹر میں منقعد کی جائے گی ، تقریب میں ایشیائی سے تعلق رکھنے دیگر افراد کو بھی مختلف ایوارڈ دیئے جائیں گے۔

خیال رہے ایشیا سوسائٹی کی جانب سے 2014 میں ایشیا گیم چینجرز ایوارڈ کا آغاز کیا گیا تھا، ایوارڈ کو حقیقی رہنماؤں کی شناخت اور اعزاز دینے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے، جو ایشیا اور دنیا کے مستقبل کیلئے تبدیلی لانے میں مثبت کردار ادا کر رہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں