The news is by your side.

Advertisement

کراچی : پسند کی شادی کرنے والی ایک اور خاتون کا غیرت کے نام پر قتل

کراچی : غیرت کے نام پر ایک اور خاتون کو قتل کردیا گیا، مقتولہ کا جرم یہ تھا کہ اس نے گھر والوں کی ناراضگی مول لے کر پسند کی شادی کی تھی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے لسبیلہ میں نامعلوم افراد نے گھر میں گھس کر فائرنگ کرکے ایک خاتون کو موت کے گھاٹ اتار دیا۔

اس حوالے سے پولیس کا کہنا ہے کہ مقتولہ نایاب بی بی زوجہ یوسف کمال نے کچھ عرصہ قبل پسند کی شادی کی تھی، مقتولہ نایاب کا آبائی تعلق چارسدہ سے تھا اور وہ دو بچوں کی ماں تھی۔

پولیس کے مطابق قتل میں خاتون کے چچا سمیت دیگر رشتےدارملوث ہیں، مقتولہ کی لاش پوسٹ مارٹم کیلئے اسپتال منتقل کردی گئی ہے۔

واردات سے متعلق پولیس کو بیان دیتے ہوئے مقتولہ کے پڑوسی اظہر گل نے بتایا کہ مقتولہ نایاب اپنے شوہر اور دو بچوں کے ساتھ ایک سال سے رہائش پذیرتھی، متاثرہ خاندان میرے بھائی کے گھر میں کرائے پر مقیم تھا۔

پڑوسی کے مطابق مقتولہ دو سالہ بیٹی اور6ماہ کے بیٹے کی ماں تھی، مقتولہ کاشوہر یوسف بہادرآباد میں ڈرائیور کی نوکری کرتا ہے، خاتون کا شوہر قتل کرنے والے ملزمان کے تعاقب میں گیا ہے۔

مزید پڑھیں : کراچی میں خاتون اور دیور غیرت کے نام پر قتل

واضح رہے کہ اس سے قبل کراچی کے علاقے بلدیہ ٹاؤن میں پسند کی شادی کرنے والی خاتون اور اُس کے دیور کو قتل کردیا گیا تھا، مقتولین کا تعلق بلوچستان سے تھا، مقتولہ کے شوہر کا کہنا ہے کہ سالے نے فون کر کے بتایا ہم نے انہیں قتل کردیا۔

فضیلہ کے خاوند تاج محمد نے پولیس کو بیان دیا کہ ہم نے پسند کی شادی کی تھی جس سے لڑکی کے گھر والے خوش نہیں تھے، میں شارجہ میں تھا وطن واپس آیا تو سالے نے فون کر کے بتایا کہ ہم نے تمھارے بھائی اور بیوی کو قتل کردیا ہے اُن کی لاشیں اٹھوا لو۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں