The news is by your side.

پورے خاندان کو گھر سمیت نذر آتش کرنے کی خوفناک ویڈیو وائرل

بھارت میں سفاکیت کی انتہا کردی گئی، ملزمان نے پورے خاندان کو گھر سمیت جلادیا، ملزمان واردات کے بعد فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

بھارتی ریاست چھتیس گڑھ میں ایک خوفناک واقعہ پیش آیا ہے جس میں ملزمان نے انسانیت سوز کارروائی کرکے دیکھنے والوں پر لرزہ طاری کردیا۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ دو ملزمان گھر کے باہر کھڑے ہوکر دروازے اور کھڑکیوں پر تیل چھڑک رہے ہیں اور پھر ماچس کی تیلی سے اسے آگ لگا کر چلے گئے۔

ملزمان کی پوری کارروائی گھر کے باہر لگے سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہوگئی۔ مقامی پولیس سی سی ٹی وی فوٹیج کی بنیاد پر ملزمان کی شناخت کررہی ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق متاثرہ گھر کے اہل خانہ کا کہنا ہے کہ پہلے ہی اس حوالے سے دھمکیاں ملنے کی شکایت پولیس کے علم میں لاچکے ہیں اور ملزمان کے ناموں سے بھی آگاہ کردیا گیا۔

بلاس پور کے یادونندن نگر کیرہائشی خاتون ریکھا سنگھ نے مقامی تھانے میں رپورٹ درج کرائی اور بتایا کہ وہ اپنے تین بچوں اور شوہر کے ساتھ رہتی ہے، معمول کے مطابق جمعرات کی رات دس بجے ہم سب کھانا کھانے کے بعد سو گئے، رات کے کسی پہر دو نوجوان گھر کو آگ لگانے پہنچے۔

ملزمان نے گھر کے تمام دروازوں کے سامنے پیٹرول ڈالا اور آگ لگانے کے بعد ملزمان موقع سے فرار ہوگئے۔ آگ لگنے سے گھر کے دروازے اور کھڑکیاں مکمل طور پر جل گئیں۔

اس کے ساتھ گھر کے باہر نصب سی سی ٹی وی کیمرے بھی جل گئے تاہم آگ لگانے سے قبل کیمرے میں قید ہونے والا پورا واقعہ ریکارڈ ہوگیا۔

آگ لگنے کے بعد دھواں پھیلنے سے گھر کے تمام افراد کی آنکھ کھل گئی اور انہوں نے فوری طور پر پانی چھڑک کر آگ پر قابو پالیا۔ اگر آگ قریب کھڑی گاڑیوں میں لگی ہوتی تو خوفناک صورتحال پیدا ہوسکتی تھی۔

واضح رہے کہ پولیس کو ابھی تک اس کیس میں کسی بھی پہلو سے کامیابی نہیں مل سکی ہے تاہم سی سی ٹی وی فوٹیج کی بنیاد پر تحقیقات شروع کردی گئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں