The news is by your side.

Advertisement

ماہ جنوری میں تجارتی خسارہ کتنا کم ہوا؟ اعداد وشمار جاری

اسلام آباد: دسمبر دو ہزار بیس کے مقابلے میں رواں سال کے پہلے ماہ میں تجارتی خسارے میں کتنی فیصد کمی واقع ہوئی، ادارہ شماریات نے اعدادو شمار جاری کردئیے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی ادارہ شماریات نے ماہانہ تجارتی اعدادو شمار جاری کردیئے، جاری اعدادوشمار کے مطابق دسمبر دو ہزار بیس کے مقابلے میں جنوری دوہزار اکیس میں تجارتی خسارے میں 1.44 فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔

ادارہ شماریات کے مطابق تجارتی خسارے میں کمی کے باوجود جنوری میں ملکی برآمدات میں دس فیصد کمی واقع ہوئی، جنوری دوہزار اکیس میں ملکی برآمدات کا حجم 2 ارب 13کروڑ ڈالر رہا۔

ادارہ شماریات نے اپنے اعدادو شمار میں بتایا کہ جنوری میں درآمدات میں 5 فیصد سے زائد کمی ہوئی، جس کے بعد درآمدات4ارب 73کروڑ ڈالر رہیں۔

واضح رہے کہ دو روز قبل وزارت خزانہ نے پاکستان پر قرضوں سے متعلق رپورٹ جاری کی تھی، جس میں 15 ماہ کے قرضوں کی تفصیلات دی گئی، جاری کردہ رپورٹ کے مطابق جون 2019 سے ستمبر 2020 تک اندرونی سمیت قرض میں 2660ارب کا اضافہ ہوا، اندرونی قرض بڑھ کر23ہزار392ارب روپے تک جا پہنچا۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان پر قرضوں کا بوجھ کتنا ہے؟ وزارت خزانہ کی رپورٹ جاری

وزارت خزانہ کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ 15 ماہ میں بیرونی قرضہ 6 ارب ڈالر بڑھا۔

رپورٹ کے مطابق غیر ملکی قرض بڑھ کر79ارب90 کروڑ ڈالرتک جا پہنچا، موجودہ حکومت نے سابق حکومتوں کے569ارب اسٹیٹ بینک کوواپس کیے، پاکستان سب سے زیادہ عالمی بینک کا مقروض ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں