تازہ ترین

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

اسرائیل کا ایران پر فضائی حملہ

امریکی میڈیا کی جانب سے یہ دعویٰ سامنے آرہا...

روس نے فلسطین کو اقوام متحدہ کی مکمل رکنیت دینے کی حمایت کردی

اقوام متحدہ سلامتی کونسل کا غزہ کی صورتحال کے...

رمضان المبارک کے پہلے عشرے میں موسم کیسا رہے گا؟

کراچی : محکمہ موسمیات نے ماہ صیام کےآغاز پرموسم خوشگوار رہنے کی پیشگوئی کردی تاہم مارچ کے آخری ہفتے سے موسم گرم ہونا شروع ہوجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے مختلف حصوں میں ایک بار پھر بادل برس رہے ہیں،بلوچستان میں گوادرسمیت کئی شہروں میں پھرجل تھل ایک ہوگیا جبکہ خیبرپختونخوا اور دیگر بالائی علاقوں میں برف باری کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

محکمہ موسمیات نے ماہ صیام کےآغاز پرموسم خوشگوار رہنے کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا کہ پہلےعشرے میں موسم خوشگوار رہے گا تاہم مارچ کے آخری ہفتے سے موسم گرم ہونا شروع ہوجائے گا۔

دوسری جانب مغربی ہواؤں کا نیا سلسلہ بلوچستان میں داخل ہوگیا ہے ، جس سے ملک کے بیشترعلاقوں میں کہیں ہلکی توکہیں تیز بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹے کےدوران کوئٹہ، قلات،ژوب،چمن،پشین زیارت،لاہور، گجرات،گجرانوالہ، اٹک، جھنگ، اوکاڑہ ، فیصل آباد،راولپنڈی،اسلام آباد،پشاور،کشمیراورگلگت بلتستان میں بارش اورپہاڑوں پربرفباری کی پیشگوئی ہے۔

این ڈی ایم اے نے ندی نالوں میں طغیانی اور لینڈ سلائیڈنگ سے متعلق الرٹ کرتے ہوئے متعلقہ ادارے کو کسی بھی ہنگامی صورتحال سے نمٹنے کےلیے تیار رہنے کی ہدایت کی اور کہا مسافراورسیاح بھی دورانِ سفراحتیاط برتیں۔

Comments

- Advertisement -