The news is by your side.

Advertisement

حدیبیہ پیپرمل ریفرنس دوبارہ کھولنے کیلئے سماعت13نومبرکوہوگی

اسلام آباد : حدیبیہ پیپر مل ریفرنس دوبارہ کھولنے کیلئے نیب کی اپیل پر کیس کی سماعت تیرہ نومبر سے شروع ہوگی، سماعت تین رکنی بینچ کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق شریف خاندان کے خلاف ایک اور مقدمہ کھل گیا، دو دہائی بعد کرپشن کی ماں قرار پانے والے حدیبیہ پیپر مل کیس کی دوبارہ سماعت کیلئے سپریم کورٹ میں ریفرنس دوبار کھولنے کیلئے نیب کی اپیل پر 13 نومبر سماعت کے لئے مقرر کر دی گئی۔

مذکورہ کیس کی سماعت جسٹس آصف سعید کھوسہ کی سربراہی میں تین رکنی بینچ سماعت کرے گا، بینچ میں جسٹس آصف سعید کھوسہ، جسٹس دوست محمد اور جسٹس مظہر عالم میاں خیل شامل ہونگے۔

پہلی سماعت کیلئے رجسٹرار آفس نے پراسیکیوٹر جنرل نیب کو نوٹس جاری کر دیئے ہیں، نیب کی جانب سے پاناما کیس کے پانچ رکنی بینچ کی آبزرویشن پر سپریم کورٹ میں کیس کو دوبارہ کھولنے کی اپیل کی گئی تھی۔

واضح رہے کہ ذرائع کا کہنا ہے کہ حدیبیہ پیپر مل کو بلیک منی کو وائٹ کرنے کے لیے استعمال کیا گیا، نوے کی دہائی میں آڈٹ میں گھپلے کیے گئے، بیلنس شیٹ میں اربوں روپے کا اضافہ ہوا، جس پر مالیاتی ادارے متحرک ہوئے اور معاملہ ایف آئی اے کے حوالے کردیا گیا۔

بعد ازاں سال دو ہزار میں اسحاق ڈار نے اعترافی بیان میں وعدہ معاف گواہ بن کر شریف خاندان کی ایک کروڑ اڑتالیس لاکھ ڈالر کے لگ بھگ منی لانڈرنگ کا بھانڈا پھوڑ دیا۔

دوسری جانب نون لیگی رہنما کیس کو جھوٹ اور پروپیگنڈا گردانتے رہے۔ لیگی قیادت جتنا بھی معاملے کو نظراندز کرے لیکن منی لانڈرنگ، سٹی بینک، التوفیق انوسٹمنٹ بینک، البرکہ کے بینک اکاؤنٹ بہت کچھ بتاتے ہیں۔


مزید پڑھیں: نیب کی حدیبیہ پیپرملز سے متعلق سپریم کورٹ میں اپیل سماعت کیلئے منظور


جن میں رقم برطانیہ کے قاضی خاندان کے نام پر بھیجی جاتی رہی اور پھر وہی پیسہ واپس حدیبیہ پیپر ملز کے اکاؤنٹ میں ٹرانسفر ہو جاتا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں