The news is by your side.

Advertisement

کرپشن اورپاکستان کسی صورت اکٹھے نہیں چل سکتے، ہمایوں اخترخان

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما ہمایوں اخترخان کا کہنا ہے کہ ملک جس نہج پر پہنچ گیا ہے اس میں کرپشن اور پاکستان کسی صورت اکٹھے نہیں چل سکتے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے سینئر مرکزی رہنما ہمایوں اختر خان نے کہا ہے کہ حکومت معیشت کی حقیقی اور پائیدار ترقی کے لیے اصلاحات کے ذریعے بلیک ہولز کو بند کرنے کے لیے کوشاں ہے۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن جو مرضی کرلے احتساب کے عمل کو کسی صورت پس پشت ڈالا جائے گا اور نہ ہی احتساب کے اداروں کی راہ میں رکاوٹیں کھڑی کی جائیں گی۔

ہمایوں اخترخان نے کہا کہ قومی احتساب بیورو ٹیکس کے معاملات میں مداخلت نہیں کرے گا اور اسے متعلقہ ادارے ہی دیکھیں گے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ سابقہ ادوار میں معیشت کو چلانے کے لیے کاسمیٹکس پالیسیوں کا نفاذ کیا گیا جس کا خمیازہ پوری قوم بھگت رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت نے معیشت کی حقیقی اور پائیدار ترقی کے لیے اصلاحات کی کڑوی گولی نگلی ہے اور گزرتے وقت کے ساتھ اس مثبت اثرات سامنے آرہے ہیں۔

ہمایوں اخترخان نے کہا کہ حیرت ہے کہ سابقہ حکمرانوں کی اپنی فیکٹریاں اور کاروبار تو دن دوگنی رات چوگنی ترقی کرتے رہے جبکہ قومی ادارے سالانہ اربوں روپے خسارہ کرتے رہے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ موجودہ حکومت بہترین قومی مفاد میں نجکاری کے عمل میں بھی اصلاحات کررہی ہے تاکہ ان اداروں کو اپنے پاﺅں پر کھڑا کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ ن، پیپلز پارٹی اور ان کی اتحادی جماعتیں بے نقاب ہوچکی ہیں اور انہیں موجودہ حالات میں اپنی سیاسی بقاء کی فکر لاحق ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں