The news is by your side.

Advertisement

بھارتی وزیر دفاع کا بیان انتہائی غیر ذمہ دارانہ ہے، ہمایوں اختر خان

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما ہمایوں اخترخان کا کہنا ہے کہ اپوزیشن اپنے سیاسی مفادات کو پس پشت ڈال کرقوم کی آواز میں اپنی آواز کو شامل کرے تاکہ ہم کشمیر کا مقدمہ بھرپور انداز میں دنیا کے سامنے رکھ سکیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے سینئر مرکزی رہنما ہمایوں اختر خان نے کہا ہے کہ پاکستان بھارت کی گیدڑ بھبھکیوں سے پہلے خوفزدہ ہوا ہے اور نہ آئندہ ہوگا۔

ہمایوں اختر خان نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کی خاصیت ہے کہ وہ جس کام کا عزم کرلیں اسے مکمل کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بھارت صرف بوکھلاہٹ کا شکار ہے اور370 اور 35 اے کو ختم کرنا اس کا منہ بولتا ثبوت ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کے کامیاب دورہ امریکہ کے بعد بھارت میں کھلبلی مچی ہوئی ہے اور 370 اور 35 اے کوختم کرنے کا اقدام اس کی بوکھلاہٹ کا منہ بولتا ثبوت ہے اور اس نے بہت بڑی اسٹرییٹجک غلطی کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کی حکومت نے اپنے کشمیری بھائیوں کی مدد سے پیچھے نہ ہٹنے کا نہ صرف واضح اعلان کیا ہے بلکہ اپنے اقدامات سے عملی طور پر ثابت بھی کیا ہے۔

ہمایوں اختر خان نے کہا کہ بھارت کے وزیر دفاع کا بیان انتہائی غیر ذمہ دارانہ ہے، پاکستان بھارت کی گیدڑ بھبھکیوں سے پہلے خو فزدہ ہوا ہے اور نہ آئندہ ہوگا بلکہ بھارت کی کسی بھی جارحیت کا جواب دینے کی ہر ممکن تیاری کر رکھی ہے اور بھارت اس سے بخوبی آگاہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں