میکسیکو میں دو بڑے سمندری طوفانوں کا خطرہ، حکام کی عوام کو ہدایات جاری
The news is by your side.

Advertisement

میکسیکو میں دو بڑے سمندری طوفانوں کا خطرہ، حکام کی عوام کو ہدایات جاری

میکسیکو سٹی: امریکی ریاست میکسیکو میں دو بڑے سمندری طوفانوں کا خطرہ ہے جس کے باعث حکام نے عوام کو حفاظتی اقدامات کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق شمالی امریکی ریاست میکسیکو میں بحیرہ اوقیانوس کے دو بڑے سمندری طوفانوں کا خطرہ ہے جس کے پیش نظر حکام نے عوام کو ہوشیار رہنے اور حفاظتی اقدامات کرنے کی ہدایت کی ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق سمندری طوفانوں پر نگاہ رکھنے والے امریکی ادارے نے بتایا ہے کہ جان نامی طوفان اگلے دنوں میں ایک بڑا طوفان بن سکتا ہے، جس سے تباہی پھیل سکتی ہے۔

ادارے کا کہنا تھا کہ دوسرا الینیا نامی طوفان جوں جوں میکسیکو کی ساحلی علاقے کے قریب ہو رہا ہے، اس کی قوت کم ہوتی جا رہی ہے، تاہم اس کے باوجود مغربی میکسیکو کو ان دونوں طوفانوں سے شدید بارشوں اور پھر سیلابوں کا سامنا ہوگا۔


ٹیکساس میں ہاروے کی تباہ کاریوں کے بعد امدادی کارروائیاں، 47 ہلاک


قبل ازیں گذشتہ سال ستمبر میں امریکی ریاست ٹیکساس میں سمندری طوفان ہاروے نے بڑی تباہی مچائی تھی، جس کے نتیجے میں 47 افراد زندگی کی بازی ہار گئے تھے، جبکہ امداری کارروائیوں کے لیے امریکی صدر نے بھاری رقوم خرچ کیے تھے۔

خیال رہے کہ مذکورہ سمندری طوفان کے باعث ٹیکساس کا شہر ہیوسٹن ہاروے سب سے زیادہ متاثر ہوا تھا، لاکھوں کی تعداد میں افراد اسپتال منتقل ہوئے جبکہ اسی تعداد میں ہی گھروں کو بھی نقصان پہنچا تھا۔

واضح رہے کہ اس سے قبل بھی متعدد بار امریکی ریاستوں کو سمندری طوفان کا خطرہ رہا ہے، جبکہ ان دنوں امریکی ریاست میکسیکو میں سمندری طوفانوں کا خطرہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں