spot_img

تازہ ترین

کراچی میں موسلا دھار بارش کا کوئی امکان نہیں، چیف میٹرولوجسٹ

چیف میٹرولوجسٹ سردار سرفراز نے کہا ہے کہ کراچی...

ایاز صادق قومی اسمبلی کے اسپیکر منتخب

مسلم لیگ ن کے سردار ایاز صدیق قومی اسمبلی...

کمالیہ: بارش میں گھر کی چھت گر گئی، ماں باپ اور بیٹا جاں بحق

کمالیہ کے علاقے فاضل دیوان میں مسلسل اور تیز...

حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کردیا

نگراں حکومت نے پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے...

’’مجھے لگتا ہے کہ میں شین وارن کی طرح بولنگ کرتا ہوں!‘‘

بھارت اور انگلینڈ کے درمیان جاری ٹیسٹ سیریز کے دوران نوجوان اسپنر نے اپنی بولنگ کو لیجنڈ شین وران کی طرح قرار دیا ہے۔

انگلینڈ کے 19 سالہ نوجوان لیگ اسپنر ریحان احمد نے ٹیسٹ کپتان بین اسٹوکس اور ہیڈ کوچ برینڈن میک کولم کی جانب سے ملنے والی غیر متزلزل حمایت کا ذکر کیا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ وہ کبھی لوز ڈیلیوری بھی کردیتے ہیں

ریحان احمد کا کہنا تھا کہ انتظامیہ جب ان کی حمایت کرتی ہیے تو انھیں ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے وہ آنجہانی آسٹریلوی لیجنڈ اسپنر شین وارن کی طرح بولنگ کر رہے ہوں۔

انھوں نے کہا کہ شاید ہر اوور میں ہاف لینتھ پر گیند پھینک دیتا ہوں اور مجھے محسوس نہیں ہوتا کہ میں ایسا کرتا ہوں۔ مجھے ایسا لگتا ہے جیسے میں شین وارن کی طرح بولنگ کرتا ہوں۔

انگلش اسپنر نے کہا کہ یہ ہو اعتماد ہے جو مجھے ڈریسنگ روم سے ملتا ہے اور مجھے کپتان اور ہیڈ کوچ کی جانب سے جو سپورٹ ملتی ہے اس سے کافی بہتری آتی ہے۔

ریحان احمد نے مزید کہا کہ بین اسٹوکس ان کے لیے اور دیگر دو ناتجربہ کار اسپنرز ٹام ہارٹلے اور شعیب بشیر کے لیے ایک شاندار کپتان ثابت ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ انگلینڈ اور بھارت کے درمیان پانچ ٹیسٹ میچز کی سریز اس وقت 1-1 سے برابر ہے۔ حیدرآباد ٹیسٹ میں مہمان سائیڈ نے اسپنرز کی عمدہ بولنگ کی وجہ سے فتح حاصل کی تھی جبکہ وشاکاپٹنم ٹیسٹ میں میزبان بھارت نے حساب برابر کردیا تھا۔

Comments

- Advertisement -