بہت کچھ سمجھ میں آرہا ہےلیکن خاموش رہناچاہتا ہوں‘ نوازشریف -
The news is by your side.

Advertisement

بہت کچھ سمجھ میں آرہا ہےلیکن خاموش رہناچاہتا ہوں‘ نوازشریف

اسلام آباد: سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہےایک بیٹے نے پیسے باہرسے بھجوائے اوردوسرے بیٹے سے تنخواہ نہیں لی،اس پراعتراض کرنا سمجھ سے بالاتر ہے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب ہاؤس اسلام آباد میں سینئر صحافیوں سے ملاقات کے دوران سابق وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ مجھے اس وجہ سے نا اہل کیا گیا کہ اپنے بیٹے سے تنخواہ کیوں نہیں لی۔

انہوں نے کہا کہ جب تنخواہ لی ہی نہیں تواسے ظاہرکرنے کی ضرورت کیا ہے اورجو پیسہ ملا ہی نہ ہو تو اس کا کیسا ٹیکس ریٹرن جمع کراؤں۔ کسی وزیراعظم کے ساتھ اس سے بڑا اور کیا مذاق ہوسکتا ہے۔

سابق وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ میں نے ایسا کوئی کام نہیں کیا جس سے ترقی کا پہیہ رکا ہویا ملک میں انتشارپھیلا ہو،ملک معاشی طور پر بہترین چل رہا تھا، میں نے نامناسب رویہ اختیار نہیں کیا، تحمل کا مظاہر ہ کررہا ہوں۔

نوازشریف کا کہنا تھا کہ بہت کچھ سمجھ میں آرہا ہے اور کہنا چاہتاہوں لیکن ابھی خاموش رہنا چاہتا ہوں۔


سابق وزیراعظم نوازشریف کاقافلہ پنجاب ہاؤس پہنچ گیا


واضح رہےکہ سابق وزیراعظم نوازشریف پنجاب ہاؤس میں ایک روز قیام کے بعد کل ریلی کی صورت میں لاہورروانہ ہوں گے۔ جس کےلیے لیگی کارکنوں نے استقبال کی تیاریاں مکمل کرلی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں