The news is by your side.

Advertisement

عوام کی خدمت کے سفر میں کسی کو رکاوٹ نہیں ڈالنے دوں گا،عثمان بزدار

اسلام آباد: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ پنجاب میں اتحادی جماعت کو ساتھ لے کر چل رہے ہیں، عوام کی خدمت کے سفر میں کسی کو رکاوٹ نہیں ڈالنے دوں گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار سے معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے ملاقات کی جس میں باہمی دلچسپی کے امور، سیاسی صورتحال اور ملکی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ تنقید برائے تنقید کرنے والے ملک و قوم کے خیر خواہ نہیں، ایسےعناصر محض ذاتی مفادات کے ایجنڈے کو لے کر چل رہے ہیں، ہمارا مقصد عوام کو ریلیف دینا اور ان کے لیے آسانیاں پیدا کرنا ہے۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ پنجاب میں آٹے کی قیمتوں میں استحکام کے لیے ہر ضروری اقدام اٹھایا ہے، آٹے کی قیمت میں اضافہ کرنے والوں کے خلاف قانون اپنا راستہ خود لے رہا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ آٹے کی قیمت میں اضافہ کسی صورت قابل قبو ل نہیں، چکی مالکان کو بھی آٹے کی قیمت میں اضافے کی اجازت نہیں دیں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پنجاب میں اتحادی جماعت کو ساتھ لے کر چل رہے ہیں، عوام کی خدمت کے سفر میں کسی کو رکاوٹ نہیں ڈالنے دوں گا۔

معاون خصوصی برائے اطلاعات نے کہا کہ پنجاب حکومت نے آٹے کی دستیابی یقینی بنانے کے لیے اقدامات کیے، وزیراعلیٰ پنجاب صوبے کو بہترین انداز سے چلا رہے ہیں۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پی ٹی آئی وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں متحد ہے، اپوزیشن کا بیانیہ بری طرح بے نقاب ہوچکا ہے، سیاسی یتیم پاکستان کی سیاست سے آؤٹ ہوچکے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں