The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل میچز سے پاکستان میں حالات خراب ہونے کی سوچ غلط ثابت ہوئی: ڈیوڈ رچرڈسن

کراچی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کے چیف ایگزیکٹو ڈیوڈ رچرڈسن نے کہا ہے کہ پی ایس ایل میچز سے پاکستان میں حالات خراب ہونے کی سوچ غلط ثابت ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی چیف ایگزیکٹو ڈیوڈ رچرڈ سن نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان کے خلاف ایک سوچ ہے کہ یہاں حالات خراب ہیں، پی ایس ایل میچز کے انعقاد سے یہ سوچ غلط ثابت ہوئی۔

آئی سی سی ٹورنامنٹس میں قانون کے تحت بھارت پاکستان سے کھیلنے کا پابند ہے۔

ڈیوڈ رچرڈسن آئی سی سی چیف ایگزیکٹو

ڈیوڈ رچرڈسن نے کہا ’پی سی بی کا شکر گزار ہوں کہ مجھے پی ایس ایل فائنل میں بلایا، پی سی بی کے ساتھ تعاون جاری رکھیں گے، غیر ملکی کھلاڑیوں کا بھی شکریہ جو پاکستان آئے۔‘

آئی سی سی چیف ایگزیکٹو کا کہنا تھا کہ نیوزی لینڈ میں گزشتہ دنوں افسوس ناک واقعہ پیش آیا، سیکورٹی کے حوالے سے آئی سی سی کام کر رہا ہے، ورلڈ کپ کے لیے سیکورٹی کے حوالے سے تمام خدشات دور کیے جائیں گے۔

سابق جنوبی افریقی کرکٹر اور آئی سی سی چیف ایگزیکٹو نے مزید کہا کہ کوشش ہوتی ہے ممبر ممالک کے ساتھ تعاون کریں، پی ایس ایل کے انتظامات اچھے ہیں، پی سی بی انٹرنیشنل کرکٹ کے لیے رکن ممالک کو دعوت دے ہم تعاون کریں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  پی ایس ایل میچز میران شاہ میں بھی کرائے جائیں گے: ڈی جی آئی ایس پی آر

ڈیوڈ رچرڈسن نے کہا کہ آئی سی سی کے سی ای او کی ذمہ داری ایک غیر جانب دار ذمہ داری ہے، امید ہے میرے جانے کے بعد بھی آئی سی سی کی پالیسی جاری رہے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ آئی سی سی ٹورنامنٹس میں رکن ممالک کا آپس میں کھیلنا ضروری ہے، آئی سی سی ٹورنامنٹس میں قانون کے تحت بھارت پاکستان سے کھیلنے کا پابند ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں