The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019: جنوبی افریقہ نے سری لنکا کو 9 وکٹوں سے شکست دے دی

چیسٹرلی اسٹریٹ: ورلڈ کپ 2019 کے 35ویں میچ میں جنوبی افریقہ نے سری لنکا کو باآسانی شکست دے دی، فاف ڈوپلیسی اور ہاشم آملہ نے ناقابل شکست نصف سنچریاں اسکور کیں۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ کپ 2019 کے اہم میچ میں جنوبی افریقہ کو 9 وکٹوں سے شکست دے کر ورلڈ کپ سے باہر کردیا، سری لنکا کی جانب سے دیا جانے والا 204 رنز کا ہدف جنوبی افریقہ نے 37.2 اوورز میں ایک وکٹ کے نقصان پر حاصل کرلیا۔

کوئن ٹن ڈی کاک 15 رنز بنا کر لیستھ ملنگا کی گیند پر بولڈ ہوئے جس کے بعد سری لنکن بولرز جنوبی افریقہ کے سامنے بے بس نظر آئے اور کپتان فاف ڈوپلیسی نے 96 اور ہاشم آملہ نے 80 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیل کر ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔

سری لنکا کے لیستھ ملنگا صرف واحد وکٹ حاصل کرنے میں کامیاب ہوسکے۔

جنوبی افریقہ کے ڈیوئن پریٹوریز کو تین وکٹیں حاصل کرنے پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

اس سے قبل چیسٹرلی اسٹریٹ میں کھیلے جانے والے میچ میں سری لنکا کی ٹیم 47 اوورز میں 203 رنز پر ڈھیر ہوگئی اور جنوبی افریقہ کو جیت کے لیے 204 رنز کا ہدف دیا، پریٹوریز نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

جنوبی افریقہ کے کپتان فاف ڈوپلیسی نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا جو درست ثابت ہوا اور اننگز شروع ہوتے ہی ربادا کی پہلی گیند پر سری لنکن کپتان کرونارتنے بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

سری لنکا کی دوسری وکٹ 67 رنز پر گری جب کسل پریرا 30 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، اویشکا فرنینڈو بھی 30 رنز پر ہمت ہار گئے، مینڈس 23 رنز بنا کر پریٹوریز کا نشانہ بنے۔

اینجلیو میتھیوز صرف 11 رنز بنا کر کرس مورس کی گیند پر بولڈ ہوئے، ڈی سلوا کو ڈومینی نے پویلین روانہ کیا، جیون مینڈس 18 رنز بنا کر مورس کو وکٹ دے بیٹھے۔

تھسارا پریرا بھی ٹیم کے اسکور میں خاطر خواہ اضافہ نہ کرسکے اور 21 رنز بنا کر فلک وائیو کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔

جنوبی افریقہ کے پریٹوریزاور کرس مورس نے تین کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، جبکہ ربادا، جے پی ڈومینی اور فلک وائیو نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

 آئی سی سی ورلڈ کپ کے 35 ویں میچ میں آج سری لنکا اور جنوبی افریقہ کی ٹیمیں آمنے سامنے ہیں۔

سری لنکا کی ٹیم میگا ایونٹ میں اب تک 6 میچز کھیل چکی ہے جس میں سے 2 میچز میں انہیں کامیابی حاصل ہوئی، 2 میں ناکامی کا سامنا کرنا پڑا اور 2 میچز بارش کی نذر ہوگئے۔ اس طرح سری لنکن ٹیم 6 پوائنٹس کے ساتھ ٹیبل پر ساتویں نمبر پر ہے۔

دوسری جانب جنوبی افریقہ کی ٹیم اب تک 7 میچز کھیل چکی ہے جس میں سے صرف 1 میچ جیتنے اور ایک 1 بارش کی نذر ہونے کے باعث پوائنٹس ٹیبل پر 3 پوائنٹس کے ساتھ نویں نمبر پر ہے۔

اسکواڈ

آج کے میچ کے لیے سری لنکا کی ٹیم میں دیموت کرونارتنے (کپتان)، کشال پریرا، ایوشکا فرنینڈو، کشال مینڈس، اینجلو میتھیوز، جیون مینڈس، دھننجایا ڈی سلوا، تشارا پریرا، اسورو ادانا، لستھ ملنگا، اور سرنگا لکمل شامل ہیں۔

جنوبی افریقہ کی ٹیم میں فاف ڈوپلیسی (کپتان)، کوانٹن ڈی کوک، ہاشم آملہ، ایڈن مارکرم، ریسی ون، جے پی ڈومنی، اینڈل پھلکاویو، ڈوائن پریٹورس، کرس مورس، کگسو ربادا اور عمران طاہر شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں