The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ کا پہلا اپ سیٹ، بنگلہ دیش کے ہاتھوں جنوبی افریقہ کو شکست

لندن: ورلڈ کپ 2019 کے پانچویں میچ میں بنگلہ دیش نے جنوبی افریقہ کو 21 رنز سے شکست دے دی، کپتان فاف ڈوپلیسی کے 62 رنز بھی ٹیم کے کام نہ آسکے۔

تفصیلات کے مطابق اوول میں کھیلے جانے والے میچ میں بنگلہ دیش کی جانب سے دئیے جانے والے 331 رنز ہدف کے تعاقب میں جنوبی افریقی ٹیم 8 وکٹوں کے نقصان پر 309 رنز تک محدود رہی، مستفیض الرحمان نے تین وکٹیں حاصل کیں۔

جنوبی افریقا کی پہلی وکٹ 49 رنز پر گری جب ڈی کوک 23 رنز پر رن آؤٹ ہوکر پویلین لوٹ گئے، مرکرام 45 رنزبنا کر شکیب الحسن کا شکار بنے، کپتان فاف ڈوپلیسی نے 62 رنز کی اننگز کھیلی۔

ڈیوڈ ملر 38 رنز بنا کر مستیفض الرحمان کی گیند پر مہدی حسن کو کیچ دے بیٹھے، وین در ڈوسن کو 41 رنز پر محمد سیف الدین نے کلین بولڈ کیا۔

فلک وائیو 8 اور کرس مورس صرف 10 رنز پر پویلین لوٹ گئے، جین پال ڈومینی 45 رنز پر ہمت ہار گئے، ربادا 13 اور عمران طاہر 10 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

بنگلہ دیش کے مستفیض الرحمان نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، محمد سیف الدین نے دو وکٹیں حاصل کیں، مہدی حسن اور شکیب الحسن نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل جنوبی افریقہ نے ٹاس جیت کر بنگلہ دیش کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی، بنگلہ دیش نے مقررہ اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 330 رنز بنائے اور جنوبی افریقہ کو جیت کے لیے 331 رنز کا ہدف دیا۔

بنگلہ دیش کی پہلی وکٹ 60 رنز پر گری جب تمیم اقبال 16 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، سومیا سرکار نے 30 گیندوں پر 42 رنز کی اننگز کھیلی، سومیا سرکار کو مورس نے آؤٹ کیا۔

دو وکٹیں گرنے کے بعد شکیب الحسن اور مشفیق الرحیم کے درمیان شاندار شراکت داری قائم ہوئی، مشفیق الرحیم نے 78 اور شکیب الحسن نے 75 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔

محمد متھن 21 رنز بنا کر عمران طاہر کا نشانہ بنے، محمود اللہ نے 46 رنز کی ناقابل شکست برق رفتار اننگز کھیلی، مصدق حسین 46 رنز بنا کر مورس کا شکار بنے مہدی حسن 5 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

جنوبی افریقہ کے عمران طاہر، فلک وائیو اور مورس نے دو، دو کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

واضح رہے کہ جنوبی افریقا اپنا ورلڈ کپ کا دوسرا میچ کھیل رہا ہے جبکہ پہلے میچ میں پروٹیز کو میزبان انگلینڈ نے 104 رنز سے شکست دی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں