بدھ, مئی 22, 2024
اشتہار

موبائل سمز بلاک ہونے کی خبروں سے پریشان صارفین کے لئے بڑی خوشخبری

اشتہار

حیرت انگیز

اسلام آباد : موبائل فون سمزبلاک ہونے کی خبروں سے پریشان صارفین کے لئے بڑی خوشخبری آگئی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ میں ان فائلرز کی موبائل سمزبلاک کرنے کیخلاف درخواست پر سماعت ہوئی۔

نجی موبائل فون کمپنی کی طرف سے سلمان اکرم راجہ ایڈووکیٹ عدالت میں پیش ہوئے ، وکیل سلمان اکرم راجہ نے بتایا کہ قانون میں ترمیم آئین کے آرٹیکل 18 میں کاروبار کی آزادی کے بنیادی حق کے منافی ہے اور آئین میں دیے گئے بنیادی حقوق سے متصادم کوئی قانون سازی نہیں ہو سکتی۔

- Advertisement -

سلمان اکرم راجہ کا مزید کہنا تھا کہ حکومت قانون میں ترمیم سےموبائل سمز بلاک کرنے کا اختیار نہیں حاصل کرسکتی، موبائل کمپنیز کی 5لاکھ سے زائد سمز بلاک ہونے سے سالانہ 100 کروڑ روپے کا نقصان ہوگا۔

اسلام آباد ہائی کورٹ نےحکومت کو ٹیکس نان فائلرز کی موبائل فون سمز بلاک کرنے سے روک دیا ، چیف جسٹس عامر فاروق نے نجی موبائل کمپنی کی درخواست پر 27 مئی تک حکم امتناع جاری کیا۔

خیال رہے ایف بی آر اور ٹیلی کام آپریٹرز کا نان فائلرز کی سمز بلاک کرنے پر اتفاق ہوگیا تھا، جس کے بعد یومیہ بنیادوں پر 5 ہزار موبائل فون سمز بند کی جائیں گی۔

اس حوالے سے اے آر وائی نیوز کے نمائندے انجم وہاب کے مطابق ایف بی آر کا کہنا تھا کہ آج5ہزار نان فائلرز کی سمز بلاک کی تفصیلات ٹیلی کام آپریٹرز کو دی گئی ہیں۔

ایف بی آر کے مطابق ٹیلی کام آپریٹرز کو روزانہ کی بنیاد پر مزید بیچز بھیجے جائیں گے، آپریٹرز نے نان فائلرز کو سمز بلاک سے خبردار کرنے کے کے پیغامات بھیجنا شروع کردیئے گئے ہیں۔

Comments

اہم ترین

مزید خبریں