17.2 C
Paris
اتوار, مئی 26, 2024
اشتہار

سعودی عرب میں کریک ڈاؤن، ہزاروں گرفتاریاں

اشتہار

حیرت انگیز

سعودی عرب میں غیرقانونی طور پر مقیم شہریوں کے خلاف کریک ڈاؤن تیز کر دیا گیا۔

وزارت داخلہ کے مطابق، مئی کے پہلے ہفتے کے دوران مملکت کے تمام علاقوں میں چھاپوں کے دوران مجموعی طور پر 19,710 غیر قانونی باشندوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔

سعودی پریس ایجنسی نے وزارت کے بیان کے حوالے سے بتایا کہ گرفتار غیر قانونی افراد میں ریزیڈنسی قانون کی 12,961 خلاف ورزی کرنے والے شامل ہیں۔

- Advertisement -

بارڈر سیکیورٹی قانون کی 4,177 خلاف ورزی کرنے والے اور لیبر قانون کی 2,572 خلاف ورزی کرنے والے شامل ہیں۔

غیر قانونی افراد کو 2 مئی سے 8 مئی کے دوران سیکیورٹی فورسز اور متعلقہ سرکاری اداروں کی مشترکہ فیلڈ سیکیورٹی مہم کے دوران پکڑا گیا۔ سرحد عبور کرکے سعودی عرب جانے کی کوشش کے دوران گرفتار ہونے والے افراد کی کل تعداد 979 تھی۔

وزارت نے کہا کہ 12 افراد کو رہائش، کام اور سرحدی سلامتی کے ضوابط کی خلاف ورزی کرنے والوں کو نقل و حمل، پناہ دینے اور ملازمت دینے اور غیر قانونی رہائشیوں کو پناہ دینے کے الزام میں گرفتار کیا گیا۔

مجموعی طور پر 40,391 خلاف ورزی کرنے والوں کو سفری دستاویزات کے حصول کے لیے ان کے سفارتی مشنوں کو بھیجا گیا جبکہ 3,016 خلاف ورزی کرنے والوں کو سفری تحفظات مکمل کرنے کے لیے بھیجا گیا، اس کے علاوہ 13,383 خلاف ورزی کرنے والوں کو ملک بدر کیا گیا۔

وزارت داخلہ نے زور دے کر کہا کہ جو کوئی بھی بارڈر سیکیورٹی قانون کی خلاف ورزی کرنے والوں کے سعودی عرب میں داخلے میں سہولت فراہم کرے گا، ساتھ ہی انہیں نقل و حمل، پناہ گاہ یا کسی بھی طرح سے کوئی مدد یا خدمات فراہم کرے گا، اسے 15 سال تک کی سزا دی جائے گی۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں