The news is by your side.

Advertisement

جارحانہ کرکٹ کھیلنے اور پلے آف میں جگہ بنانا ہدف ہے: کپتان کراچی کنگز

کراچی: پی ایس ایل 5 کی سپر ٹیم کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم نے کہا ہے کہ ہمارا ہدف جارحانہ کرکٹ کھیلنا اور پلے آف میں جگہ بنانا ہے۔

ان خیالات کا اظہار کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم نے پریس کانفرنس میں کیا، انھوں نے آنے والے میچز میں شان دار کارکردگی دکھانے کا عزم ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ ہمارا ہدف ہے جارحانہ کرکٹ کھیلیں اور پلے آف میں جگہ بنائیں۔

عماد وسیم کا کہنا تھا کہ شرجیل خان اور بابر اعظم ٹیم کے اہم کھلاڑی ہیں، شرجیل خان اکیلے میچ جتوانے کی صلاحیت رکھتے ہیں، بابر اعظم اور شرجیل خان ٹورنامنٹ کے آخری میچ تک مین کھلاڑی رہیں گے، شرجیل خان پرفارم کرے یا نہ کرے وہ کھیلے گا، ٹاپ آرڈر میں ان دونوں سے اچھا کوئی کھلاڑی نہیں۔

ملتان سلطانز نے پشاور زلمی کو 6 وکٹوں‌ سے شکست دے دی

کراچی کنگز کے کپتان نے کہا کہ ہمارے لہے اعزاز کی بات ہے کہ ملتان کا لڑکا ہماری ٹیم میں ہے، عامر یامین بہترین کھلاڑی ہیں، وہ بہت محنت کرتے ہیں، وہ پاکستان کے بیسٹ فاسٹ بولنگ آل راؤنڈر ہیں۔ عماد وسیم نے مزید کہا کہ ہوسکتا ہے تیسرے میچ میں ٹیم میں تبدیلیاں ہوں، ایسا نہیں کہ ہم پریشرمیں ہیں، ہمارے کھلاڑی ورلڈ کلاس ہیں، ہماری ٹیم بھی بہت بڑی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پرفارمنس کی گارنٹی کسی کی نہیں ہوتی، جو بہتر کھیلے گا وہی میچ جیتے گا۔

خیال رہے کہ پی ایس ایل کی سب سے مقبول ٹیم کراچی کنگز نے ملتان میں ڈیرے ڈال دیے ہیں، آج کراچی کنگز کا ملتان کرکٹ اسٹیڈیم میں پریکٹس سیشن شیڈول ہے۔ کراچی کنگز ایونٹ میں اپنا تیسرا میچ کل ملتان سلطانز کے خلاف کھیلے گی۔ اپنا پہلا میچ کے کے ٹیم نے پشاور زلمی سے جیتا تھا تاہم دوسرا میچ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے ہار گئی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں