The news is by your side.

Advertisement

پاکستان لڑکی سپر ہیرو بننے میں کس طرح کامیاب ہوئی؟

ہالی ووڈ کی تاریخ میں پہلی مسلمان اور پہلی پاکستانی نژاد خاتون سپر ہیرو کردار کمالہ خان پر بنائی گئی ویب سیریز مس مارول 8 جون کو دنیا بھر میں ڈزنی پلس پر ریلیز ہو رہی ہے جس کا چرچا دنیا بھر میں جاری ہے۔

مذکورہ ویب سیریز کا مرکزی کردار کمالہ خان کا ہے جو کہ پاکستانی نژاد امریکی ریاست نیو جرسی کی منفرد صلاحیتوں کی مالک لڑکی ہوتی ہیں، جس طرح ویب سیریز کا مرکزی کردار پاکستانی ہے، اسی طرح اس کردار کو تخلیق کرنے والی خاتون ثنا امانت بھی پاکستانی نژاد ہیں۔

ثنا امانت نے کمالہ خان کے کردار کو پہلی بار مارول کے کامک بکس میں سنہ 2013 میں متعارف کروایا تھا اور اب اس پر پہلی ویب سیریز بنائی گئی ہے۔

کمالہ خان کے کردار کو ادا کرنے والی 19 سالہ لڑکی ایمان ولانی بھی پاکستانی نژاد ہیں جو صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی میں پیدا ہونے کے بعد کینیڈا منتقل ہوگئی تھیں۔

علاوہ ازیں مس مارول کے چار ہدایت کاروں میں سے ایک ہدایت کار شرمین عبید چنائے بھی پاکستانی ہیں جب کہ ویب سیریز کے دیگر اداکار بھی پاکستان سے لیے گئے ہیں۔

مس مارول ویب سیریز کا حصہ بننے والے دیگر پاکستانی اداکاروں میں ثنا بچہ خان، مہوش حیات، فواد خان اور ثمینہ احمد بھی شامل ہیں۔

مس مارول ویب سیریز کا حصہ بننے والی باقی تمام شخصیات پہلے ہی شوبز کا حصہ تھیں مگر ایمان ولانی پہلی بار اسکرین ڈیبیو کرنے جا رہی ہیں۔

ایمان ولانی نے برطانوی اخبار دی گارجین کو بتایا کہ ان کی پیدائش کراچی میں ہوئی مگر پیدائش کے فوری بعد وہ والدین کے ہمراہ کینیڈا منتقل ہوگئیں اور وہ بچپن سے ہی کامک کرداروں کی دلدادہ تھیں۔

ان کے مطابق وہ والدہ کی جانب سے ملنے والے خرچ کے 20 ڈالرز کو کامک کتابوں اور مکڈونلڈ کے کھانوں میں خرچ کرتی رہی ہیں مگر انہوں نے کبھی کامک کردار ادا کرنے یا اداکاری سے متعلق نہیں سوچا تھا۔

ہائی اسکول کی تعلیم مکمل کرنے والی ایمان ولانی کے مطابق انہیں 2020 میں اپنی رشتے دار خاتون نے ایک واٹس ایپ میسیج بھیجا، جس میں مس مارول کے کردار کے آڈیشن کا ذکر تھا، جسے انہوں نے نظر انداز کردیا تھا۔

ان کے مطابق بعد ازاں ان کی خاتون رشتے دار نے انہیں مکمل تفصیلات ای میل پر بھیجیں، جس کے بعد انہوں نے آڈیشن دینے کا سوچا اور 2020 کے آغاز میں ان کا ورچوئل آڈیشن ہوا۔

ایمان ولانی نے بتایا کہ ہائی اسکول کے آخری دن انہیں معلوم ہوا کہ انہیں کمالہ خان کے کردار کے لیے منتخب کرلیا گیا ہے اور وہ دن ان کی زندگی کا سب سے اہم دن تھا۔

مس مارول ویب سیریز کو پاکستان میں رواں ماہ کے اختتام پر سینما گھروں میں پیش کیا جائے گا، کیوں کہ یہاں ڈزنی پلس ویب سائٹ کی سروس دستیاب نہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں