The news is by your side.

Advertisement

آئی ایم ایف کی بھارتی معاشی ترقی میں کمی کی پیش گوئی

واشنگٹن: انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (آئی ایم ایف) نے بھارتی معاشی شرح نمو میں 1.3 فی صد کمی کی پیش گوئی کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایم ایف نے پیش گوئی کی ہے کہ بھارتی معاشی شرح نمو میں 1.3 فی صد کمی ہوگی، بھارتی معاشی سست روی عالمی شرح نمو کو بھی متاثر کرے گی۔

عالمی مالیاتی ادارے کا کہنا ہے کہ بھارت میں جاری سماجی بحران کے باعث معاشی شرح نمو متاثر ہوگی، جب کہ بھارتی شرح نمو میں کمی عالمی معاشی شرح نمو میں بھی کمی کا باعث بنے گی۔

آئی ایم ایف کا کہنا ہے کہ رواں سال عالمی معاشی شرح نمو تین اعشاریہ تین فی صد رہے گی جو اکتوبر میں کی گئی پیش گوئی سے کم ہے، جب کہ بھارتی معاشی شرح نمو رواں مالی سال 4.8 فی صد رہے گی۔ خیال رہے کہ اس سے پہلے آئی ایم ایف نے بھارتی معاشی شرح نمو چھ اعشاریہ ایک فی صد رہنے کی پیش گوئی کی تھی۔

بھارت دنیا کا پانچواں خطرناک ترین ملک قرار

پاکستانی معیشت سے متعلق آئی ایم ایف کا کہنا ہے کہ پاکستان کی معاشی شرح نمو 2.4 فی صد رہے گی۔

خیال رہے کہ بھارت میں مسلمانوں کے خلاف امتیازی قوانین کی منظوری کے بعد ملک گیر احتجاج کا سلسلہ شروع ہوا تھا جو بدستور جاری ہے، اس احتجاج نے بھارتی معیشت کو شدید دھچکا پہنچایا ہے، نہ صرف مسلمان بلکہ دیگر اقلیتیں اور خود ہندو برادری بھی اس احتجاج میں بھرپور طور پر شریک ہے۔

دوسری طرف مودی سرکار کے ایما پر ریاستی پولیس کی جانب سے مظاہرین بالخصوص یونی ورسٹی طلبہ پر بدترین تشدد کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں