The news is by your side.

Advertisement

حکومت اتحادی جماعتوں کے الیکٹرونک ووٹنگ مشین سے متعلق تحفظات دور کرنے کو تیار

اسلام آباد : حکومت اوراتحادی جماعتوں کے وفدکی اہم ملاقات آج ہوگی، جس میں اتحادی جماعتوں کو ای وی ایم اور انتخابی اصلاحات پربریفنگ دی جائےگی۔

تفصیلات کے مطابق حکومت اتحادی جماعتوں کے الیکٹرونک ووٹنگ مشین سے متعلق تحفظات دور کرنے کو تیار ہے ، اس سلسلے میں حکومت اوراتحادی جماعتوں کے وفدکی اہم ملاقات آج ہوگی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملاقات میں اتحادی جماعتوں کو ای وی ایم اور انتخابی اصلاحات پربریفنگ دی جائےگی، حکومتی وفد اتحادی جماعتوں کے دیگر تحفظات بھی دور کرے گا۔

ذرائع کے مطابق وفاقی وزیرسائنس اینڈٹیکنالوجی شبلی فراز اتحادی اراکین کو الیکٹرانک ووٹنگ مشین پر ڈیمو دیں گے۔

ذرائع کا مزید کہنا تھا کہ اتحادی جماعتیں حکومت کاقانون سازی سمیت ہرسیاسی میدان میں ساتھ دیں گی۔

یاد رہےوفاقی حکومت نے الیکٹرانک ووٹنگ مشین اور سمندرپار پاکستانیوں کو ووٹ کا حق دینے کے معاملے پر اتحادی ‏جماعت ق لیگ کے تحفظات دور کر دیے، اب اہم قانون سازی ‏میں ق لیگ حکومت کاساتھ دےگی۔

خیال رہے وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت پارٹی قیادت کا اہم اجلاس آج ہوگا ، جس میں انتخابی اصلاحات اوراتحادیوں کےتحفظات پر مشاورت کی جائے گی۔

واضح رہے حکومتی اتحادیوں ایم کیوایم اورق لیگ نے ای وی ایم پر تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے ووٹ دینے سے انکار کر دیا ‏تھا جبکہ وزیراطلاعات فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ دونوں اتحادیوں نے بریفنگ پر اطمینان کا اظہار کیا تھا۔

حکومت نے اتحادی جماعتوں کا اجلاس آج بلا لیا۔ اس اجلاس میں وزیراعظم شرکت نہیں کریں گے۔ وفاقی وزیرسائنس اینڈٹیکنالوجی شبلی فراز اتحادی اراکین کو الیکٹرانک ووٹنگ مشین پر ڈیمو دیں گے۔ حکومتی ذرائع کا کہنا ہے ای وی ایم پر ایم کیوایم اور ق لیگ سمیت اتحادیوں کے تمام تحفظات دورکیے جائیں گے۔ ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ ق لیگ کے تحفظات دور کر دیے گئے۔ قانون سازی میں ق لیگ حکومت کا ساتھ دے گ

Comments

یہ بھی پڑھیں